bana neler oldu böyle (!) [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Herkese hayırlı işler dilerim.

Bugün farklı bir konuyu ele alacağız.Steemit bize neler kattı ?

Ben biraz işin olmsuz taraflarını eleştireceğim.Çünkü biz insanoğlu para kazanmayı severiz hele Türkler çılgınlar gibi severiz.Ama arkadaşlar herşeyi kazanabilirsiniz fakat zamanınızı ve kaybettiklerinizi asla geri kazanamazsınız.
Burada güzel kazançalr elde edebilirsiniz fakat ailenizden,annenizen babanızdan veya eşinizden, çocuğunuzdan arkadaşlarınızdan uzak vakit geçirmeyin kapılıp.
indir (1).jpg

Ben bu hataya 15 yaşımdan itibaren düştüm şuan yaşım 28 ve para kazanma uğruna çok şeyden feda ettim maalesef.

O yüzden steemit aslında bana ne kattı ? çokta hayatımı değiştirmedi.Sadece bilgi paylşarak biraz olsun maddi açıdan bebeğime çikolata yada bez alırım arada bir oyuncak alırım.Ama özellikle hayatın bana kattığı birşey varsa o da sevdiklerinde vakit geçirmeyi unutmamamız...
aİLE.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58