Herkese Merhaba[Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago

oOZW72.jpg

Herkese merhaba,

Ben Emrah. Özel bir şirkette çalışıyorum. Yaşım 35. Sosyal medyada zaman geçirmeyi seviyorum. Doğayı seviyorum. Bahçe işleri ile ilgilenmek, bir şeyler yetiştirmek en sevdiğim hobilerim. Boş zamanlarımda doğada yürüyüşlere çıkarım. Değişik bitki ve hayvan türlerini incelerim. Bunların yanında kısa süredir kripto paralar ile ilgili çalışıyorum. Çok bağlanmamaya çalışıyorum ama istemeden de olsa kendisi içine çekiyor. Küçük yatırımlarla işlem yapıyorum.

Steemit’e ilk olarak bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine girdim. Her ne kadar haber ve fotoğraf paylaşımları yapsam da @kusadasi nin projelerinin getirilerinin yanına dahi yanaşamadım. Bu beni biraz soğuttu ama projelere daha fazla ilgi göstermeye başladım. Bu mecrada daha yeniyim ve daha çok şey keşfedeceğimi düşünüyorum.

''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63283.09
ETH 2463.49
USDT 1.00
SBD 2.54