Gobaba'da Steem Alımı

in #cointurk6 years ago

Hepimiz biliyoruz ki @kusadasi ekibinin bizler için kolaylık sağlama adına yaptığı girişimler sayesinde Gobaba borsasından artık steem alabiliyoruz.Ben de hem yapılacak işlemleri tanıma hem de steemit için hazır steem düşmüşken (daha da düşeceğe benziyor ama yine de bilemeyiz) yatırım amaçlı küçük bir alım yaptım.

1- Öncelikle bir Papara hesabı oluşturdum.Banka hesabımdan Paparaya, almak istediğim steem kadar TL gönderdim.
2- Daha sonra papara hesabımdan Gobaba'ya TL transferi gerçekleştirdim.
3- Henüz TL ile steem alınamamakta ama en kısa sürede bu işlemde yapılabilecek.Bu yüzden hesaptaki TL ile Btc aldım.Sonrasında almış olduğum Btc ile Steem aldım.
4- Almış olduğum Steemi steemit hesabıma gönderdim ve bunuda power up yaptım.Steemit hesabına gönderirken cüzdan adresinize steemit hesap adresinizi yazmanız yeterli.Memo kısmına da bir şey yazmak gerekmiyor.

Herkese bol Steemit'li günler dilerim...

IMG_2630.PNG

111.jpg

333.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54357.85
ETH 2282.80
USDT 1.00
SBD 2.31