Stresle Baş Etmenin Yolları.. [Cointurk 19. Projesi] [baharikko#4971]

in #cointurk6 years ago

Günümüz toplumunda stresi, yaşamımızın her yerinde aramadan bulmak mümkün. Maalesef yaşanılan herhangi bir durum karşısında stresi ya bir sebepte arıyoruz yada bir sonuca bağlıyoruz. Bu da bize en kolay sorunun cevabını veriyor. Stres...
Çok stresliyim yapamıycam..
Stres yaptım ondan iyi sonuç alamadım.
Sivilceleriniz çıkmış strestendir..

Aslında stresten kurtulmanın yolu tamamen bizden geçiyor. Yaşadığımız olaylara ne boyutta baktığımıza bağlı. Aynı olaya birimiz çok endişe ile yaklaşırız, başka birimiz çok da umursamaz davranırız. Stresle baş etmenin çözüm yolu da bu durumun başında başlıyor işte. Bir problemi ne kadar büyültürsek, o problemden baş etmek de bir o kadar zor olacak.
Tabi bir şekilde stresle baş etmenin yolları mümkün.
Gelelim benim streslerime ve stresle baş etme yöntemlerime. Ben biraz şu strese zor tarafından yaklaşanlardanım. Bu halimden çok da memnun olamasam da maalesef bir türlü değişemiyorum. Örneğin, okulda bir sunum yapacaksam daha düşüncesi bile beni strese iter. Ya da tanımadığım biriyle konuşmak zorunda kalmış olmak beni endişelendirir.

*Bunun gibi durumlara karşı genelde benim ilk yöntemim olumlu düşünmek olur. İyi geçeceğini düşünmeye çalışırım. Ya da nasıl geçerse geçsin bir şekilde biteceğini ve rahatlayacağımı hayal ederim. Bu beni biraz daha rahatlatır.

*Bir başka tekniğim dışarıya çıkmak olur. Temiz hava bol oksijen her zaman iyidir. Tabi şu trafikli hayatta onu bulmak pek mümkün olmasa da deniz varsa deniz kıyısı hiç yoksa bi yeşillik alan tercihlerimin arasındadır. Böylece dışarısı biraz olsun kafamı dağıtmama yardımcı olur.

*Evde kaldım dışarıya çıkamıyorsam da yaptığım en iyi çözüm yollarından biri film veya dizi izlemek olur. Ama bu benim daha önce izlediğim, izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığım türden olanlar. Tekrar tekrar izlemek istediklerimi izleyerek bir şekilde kendimi motive etmeye çalışırım.

Bu konuda yazabileceğim, şuan için paylaşabileceklerim bu kadar. Bu projelerin insanların yaşamlarına yönelik yapılması ve bunun üzerinden ilerlenmesi güzel olabilir.

Bir sonraki proje için, "en çok sevdiğiniz ve etkilendiğiniz filmi yazınız ve konusundan kısaca bahsetiniz. Niye bu kadar çok etkilendiğinizi 3 cümle ile açıklayınız." konusu olabilir :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97