Steem ve Ben [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba arkadaşlar,sizlere kendimden ve steemle nasıl tanıştığımdan bahsetmek istiyorum.
1993 yılında Adana'nın Ceyhan ilçesinde dünyaya geldim.İki çocuklu bir ailenin küçük çocuklarıyım.Ailem geçimini esnaflık yaparak sağlıyordu.İlkokul ve lise eğitimi Ceyhan da aldım.Daha sonra 2011 yılında Çukurova üniversitesi İktisadi ve idari bilimler fakültesinde ikstisat bölümünü kazandım. 2014 yılında 3. Sınıfta eğitimimi yarım bırakarak Devlet memuru oldum.Halen devlet memuru olarak hayatıma Hatay ilinde devam ediyorum.
Steemle kısa süre önce birkaç arkadaşım vasıtasıyla tanıştım.Steemle ilgilenme mi ve yatırım yapma mı tavsiye ettiler.Onları dinleyerek doğru bir iş yaptığımı düşünüyorum.
Bana zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Sort:  

Congratulations @ekinci! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @ekinci! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59888.38
ETH 2373.74
USDT 1.00
SBD 2.48