Steemit Başlama Hikayem[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Steemit'e nasıl başladım ve başladıktan sonra neler keşfettim neler kattı bana elimden geldiğince bunları sizinle paylaşmak istiyorum.

Ben yaklaşık 10 senedir falan internet alemindeyim her türlü forum sitelerinde olsun bloglarda olsun çok zaman geçirdim. İyi kötü çok arkadaşlar edindim ve bu sanal mecrayı sadece eğlence olarak değilde eğitim amaçlı da çok kullandım. Yaklaşık 2 3 ay önce yine bir forum sitesinde gezinirken steemit adında siteye rastladım insanlar burdan hem yazı yazarak para kazanabiliyorlarmış diye gördüm ve dedim bende bi bakayım. O günden bu yana steemit de yazı paylaşmaya çalıştım ama bir türlü kazanç sağlayamadım.

Sonrasında ise kuşadasının profiline denk geldim ve o kadar güzel bir sistem kurmuş ki insanlara yazmalarını istediği konuda yazı yazmalarını ve karşılığında onlara para upvote yaptığını gördüm ve bu beni çok sevindirdi. Artık birazda olsa harçlığımı çıkarabiliyorum gerçekten kendisine çok teşekkür ederim inşallah bu şekilde devam eder. Dahada büyümeyi umuyorum burası çok büyük bir alan dahada büyüyecek bunu kestirebiliyorum.

İşte kısacası bu şekilde başladım ve bunlar değişti hayatımda gayet güzel ilerliyor bir sıkıntım yok çok şükür teşekkür ederim herkese iyi kazançlar arkadaşlar.

indir.jpg

Sort:  

Yazınız güzel olmuş tebrikler

Congratulations @egva06! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @egva06! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62981.24
ETH 3034.31
USDT 1.00
SBD 3.75