Bu yazı sevimli dostlarımız için [Cointurk 20. Projesi] [Lion#9534]

in #cointurk7 years ago (edited)

Merhaba değerli arkadaşlar

Öncelikle bu güzel proje için sn. Kuşadası arkadaşımıza ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Bu projelerle hem bize destek oluyorsunuz, hem de bu güzel projelerle topluma güzel örnek oluyorsunuz! Sizi gönülden tebrik ederim. Ben de bir hayvanseverim. Özellikle kedileri çok seviyorum. Beslediğim kedilerim var. Onları sürekli beslemekteyim, onlar benim tatlı dostlarım :) Onlar yüce Allah'ın yarattığı sevimli güzel varlıklar, bizim de dostlarımızdır. Onlara iyi davranmak insani görevimizdir. Onları verdiğimiz yiyecekleri yerken görmek çok güzel bir duygu. İnsana huzur ve mutluluk veriyor. İnternette de insanların kedileri ve köpekleri ne kadar sevdiklerini görmekteyiz, birbirinden güzel videolar, resimler paylaşılıyor. Bizim insanımızda bu konuda çok duyarlı, hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Saygılarımla

bscap0001.jpg

bscap0002.jpg

bscap0000.jpg

Umarım beğenirsiniz arkadaşlar

Sort:  

Tigers are excellent swimmers and do not avoid water.

Cats with long, lean bodies are more likely to be outgoing, and more protective and vocal than those with a stocky build.

tebrikler teşekkürler duyarlılık için

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63204.10
ETH 2560.70
USDT 1.00
SBD 2.79