İtibar Puanı Hakkında

in #cointurk6 years ago

E96B5D50-1481-4EF9-8330-DDFBD905B896.jpeg

Dunham(25)

İlk yazımı yazdım ve adımın yanında olan 25 in ne olduğunu merak ettim. 23 yaşında olduğum aklıma geldi yoksa doğum tarihimi yanlış mı girdim diye düşündüm. @kamuhuzuru büyük destekçim. Bu düşüncemi söylediğimde güldü ve benim itibar puanımın 25 olduğunu ve zamanla yükseleceğini söyledi. Her şeyi hemen ve en kısa şekilde öğrenmeyi çok seviyorum. Hemen bir açıklama istedim. Kısaca yazılar, yorumlar, upvote aldıkça itibar puanın yükselecek dedi. Arkadaşlarımın itibar puanına baktığımda en düşük itibar puanına sahiptim. Kendimi itibarsız gördüm. Şimdi gülüyorum bu düşünceme. Çünkü benim hakkım 25’ti.

F1ED8A54-513E-4483-AF9E-A3024838F790.jpeg

Dunham(29)

Bir yazı daha yazmıştım. Upvotelar alıyordum. Bir anda itibar puanımın yükseldiğini gördüm. Nasıl sevindiğimi anlatamam. Çok büyük bir iş başarmış gibi hissettim kendimi. Artık daha itibarlıydım. 4 puan atlayarak 29 olmuştum. İnsanlık için küçük benim için büyük bir adımdı.

6947A69F-EA91-4FB7-A062-40C830A28F18.jpeg

Dunham(33)

İki yazı daha yazmıştım. Steemit hakkında gerçekten bir şeyler öğrendiğimi hissetmeye başladım. Emekleyen bir bebekten yavaş yavaş yürümeye başladığımı hissediyordum. İtibar puanıma bir baktım 33. Şaşırdım ve mutlu oldum. Bu puanın ne olduğunu ve ne işe yaradığını öğrenmem gerektiğini düşündüm. Beni bu kadar mutlu eden küçük bir sayı neydi?
İnternetten arattım ve karışıma şu yazı çıktı;

Steemit'i Tanıma Rehberi #12 : İtibar Puanı Nedir ?

Artık kendime daha itibarlı demek yerine çırak diyebilirim. En yakın zamanda steemit işleyişini iyice kavrayıp, kendime güzel oylar ve destek alarak Kalfa olmayı hedefliyorum. Görece düşük itibar puanımın olmasının içeriğimin kalitesiz olduğu anlamına gelmiyor, bu bana bilgiyi sağladığı için @tach’a teşekkür ediyorum.

1.Görsel

2.Görsel

3.Görsel

Sort:  

İnsan için küçük benim için büyük bir adım 😂 Çok güzel bir yazı olmuş. Gülümseyerek okudum. :)

Acemilik insana komik şeyler yaptırıyor. Biraz ilerledikten sonra geriye baktığımızda gülebileceğimiz anılar biriktirmek önemlidir. 🤗 Bu yazımla küçük bir tebessüm yaratmak istedim okuyucularıma, güldürdüysem çok daha iyi 😊

Hoşgeldin aramıza kamu(nun)huzuru. Keyifle tebessümle okudum. Çalışmalarında başarılar diliyorum.

Teşekkür ederim. Destekleyenlerim sayesinde daha hızlı bir sürede ilerledim. Umarım yorumlarla, önerilerle daha sağlam ve hızlı adımlarla ilerlerim.

İnsan nasıl da seviniyor değil mi😃
Ben bile hala bir puan atladığım zaman çok mutlu oluyorum 😊

Çok güzel bir mutluluk ya 40 olmayı heyecanla bekliyorum. 🤗

Bu şekilde giderseniz bir kaç günde olur bence 😃

Resmen seni kafamda canlandırarak okudum :) 40 - 50 gibi levellerde hislerini paylaşmayı unutma :)

Kesinlikle paylaşacağıma emin olabirsin 🤗

Hoş geldin, kısa zamanda yükseleceğine şüphem yok :)

Teşekkür ederim, umarım. Elimden geleni yapacağım. 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by dunham from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69389.89
ETH 3686.50
USDT 1.00
SBD 3.37