Steemit'ten sonra yaşadığım değişiklikler [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

c.png

Steemit'den önce, ben sadece hayatta gerçekten mücadele eden sıradan işsiz bir kadındım; dolayısıyla çevrimiçi herhangi bir iş aramaya umutsuzdum. Günlük yaşamımı sürdürmek için en azından yarı zamanlı bir iş bulabilmek için gerçekten elimden gelen her şeyi denedim.

Blockchain denedim ama ama karlı olmadığını düşündüm. O zaman, bitcoin'den başka bir crytocurrency bilmiyordum ve daha sonraları Steemit ile tanıştım.Beni Steemit'e çeken ilk şey yazdığınız her şeyin sınırsız bir blokçukta saklanmasıydı. O zamanlar blokçuk meselesi hakkında pek bir şey bilmiyordum ama desantralize ve kalıcı olduğunu biliyordum. Steemit hakkında biraz daha detaylı bir şekilde okuduktan sonra bunun bir sosyal medya platformu olduğunu böyle blog yazarak çalışması gerektiğine karar verdim(kendimce), bu yüzden kaydolmak için gerekli adımları attım.
Geçen ay kaydolduğumdan beri Steemit'den çok etkilendim. Sadece teknoloji tarafından değil ilerici düşünceler ve başarılı bir platform olması düşündürdü bunu.Burada herkes gerçekten yararlı ve nazik ve çeşitli topluluklar arasında çok fazla sevgi var.Bana en çok katan şey ise kendimi ifade edebilme yeteneğimi geliştirmesi oldu.Aynı zamanda steemit sayesinde faturalarımı ödeyebilmeye başladım.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87