Steemit Hakkında Görüşlerim [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

sosyal-medya.jpg

Arkadaşlar bugün sizlere steemit hakkındaki görüşlerimi belirtmek ayrıca günün konusu olarak da steemit benim hayatımda neler değiştirdi birazda onlardan bahsetmek istiyorum umarım güzel bir yazı olur sizlere bir şeyler katabilirim belki..

Biliyorsunuz bu çağa bir çok isim konulmakta bazıları teknoloji çağı bazıları internet çağı diyor fakat bana göre bu çağa bir ad verecek olsak bu çağ dijital çağ olarak adlandırırdım. Farkındaysanız artık hayatımızın büyük bir kısmı dijitalleşmeye başladı bir çok sosyal medya platformları çıktı herkes artık kolaylıkla dünyanın öbür ucundaki kişiye ulaşıyor ulaşmakla yetinmeyip ordan bilgilerde edinebiliyor.

Steemit öyle bir platform ki hem kripto parası var ve bu kripto parasını tamda bu dijital çağımıza göre piyasaya sürüyor gerçekten bunu takdir etmeden duramam çünkü bu güzel fikir gerçekten çok değerli ve tıkır tıkır işliyor sizlerinde gördüğü gibi. Şuanlık bana göre tek sıkıntısı daha tam duyulmamış olması diğer sosyal mecralar gibi ünlenince bence hepsinin tahtını elinden alabilecek.

Benim hayatımda neler değiştirdi diye soracak olursanız. Açıkcası pek bir şey değiştirmedi ama özgürce hem yazıp hemde para kazanabileceğim bir platformda olmak bana mutluluk veriyor ayrıca bu coine yatırımda yaparak ilerliyorum şimdilik bu kadar ileride daha da tecrübem arttıkça paylaşımlar yapıcam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79