Stresimi Planlarım İle Aşıyorum [Cointurk 19. Projesi] [delibalfunclub #8519]

in #cointurk6 years ago

Günlük yașantımızda sürekli stres altındayız Yașımız büyüdükce sorumluluklarımız da artmakta bununla birlikte stresimiz de artmakta. Artmaması için büyümememiz lazım bu da malesef bizim elimizde değil.

Önemli olan strese karșı gelmek. Karşı gelmek için ne yapmalıyım derseniz ben size, vaktinizi daha iyi değerlendirin derim. Çünkü ben öyle yapıyorum. Günlük planlar yapıyorum. Mesela yarın planını geçen haftadan belirlemeye çalışıyorum. Tabi bunda hep başarılı olamasam da genelde yapıyorum ve uyguluyorum. Bu planda yapmam gerekenleri yapıyorum bunlar beni mutlu ediyor. Bunlar, alışveriş, dedikodu, muhabbet, makyaj, gezmek genelde bunlar oluyor. Tabi her zaman işler yolunda gitmiyor. Üzerinden gelemediğim stres yaptığım sorunlarda ise uyuyorum. Uyuduğum zaman dinlenip daha iyi düşünüyorum. Bu şekilde olumsuz yönlerinden etkilenmeden stresimi yeniyorum.

Dizi de izleyebilirsiniz. Çünkü uyumadan dizi acıp genelde onun önünde uyuyorum.

Cointurk 20. Projesi okuduğumuz kitabın en beğendiğimiz yönleri nelerdir. Bunu açıklayabiliriz

plan.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67720.63
ETH 3807.97
USDT 1.00
SBD 3.68