Steemit Bana Kendimi Buldurdu [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

indir.jpg

Steemit tanışalı 1 aydan fazla oldu fakat. Bir türlü başlayamadım şimdi site bunlardan bahsedeyim.

Steemit bana çok güzel şeyler kattı diyebilirim. Bunlardan birincisi burada yazı yazmaya korkan, özgüvensiz, eleştirilmekten korkan bir insandım. Fakat bunların üstesinden gelmeyi başardım sonunda. Bunu steemit sayesinde yaptım.

Steemit bana insanları eleştirmeyi öğretti. Her şey karşısında susmamayı öğretti. Bunu biraz detaylandıracağım. Bundan 1 ay öncesine kadar kimse ile konuşmayan kendi halinde bir insandım insanlar ne derse evet, haklısın deyip geçerdim. Fakat burada insanların yazılarını okudukça kendimi keşfettim diyebilirim. İnsanlarla birebir etkileşime girmeye onlarla konuşmaya başladım. Onlardan yorum yapmasını benim onlara verdiğim bilgiler veya aldığım bilgiler üzerine tartışmalar yaşamaya bile başladım. Bana steemit kendimi bulmama yardımcı oldu.

Edindiğim bilgi ve yetenekler sayesinde artık insanlarla rahat konuşabiliyor, eleştiriyor, korkmadan yaşayabiliyorum. Her şeyin başında kendim olabiliyorum artık.

Makale bile yazmayı bilmez iken yeni yeni makale bile yazmaya başladım. Makalenin nasıl yazıldığını, yazmama yardımcı olacak insanlar sayesinde yani Steemit destek sayesinde bunları başardım. Herkese çok teşekkürler Steemit ailesi.

5478348f55dfd5c75ecd0d18.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63799.64
ETH 3130.40
USDT 1.00
SBD 3.97