Steemit bana ne kattı?+ [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemit bana en başta hiçbir şey katmazken arkadaşım sayesinde tanıdğım @kusadasi nı projeleri bana çok şey katacak.
Katmaya şimdiden başladı bile..
Coin derya deniz farklı bir dünya benim için bu derya ya dalmam için elimden tuttu steemit. Uzun zamandır bu konuda yatırım yapmayı düşünürken artık düşünmek değil harakete geçmem gerektiğini farkettim.

Burada çok fazla hayattan dünyadan bir şeyler öğreniyor olmak güzel bir duygu. Çevremde neredeyse hiçkimsenin böyle bir yerden haberi yok ama biliyorum ki gün gelecek burası bir facebooktan farksız olacak. Bu durumu değerlendirmek istiyorum.Burada elimden geldiğince birikim yapmaya çalışıcam damlaya damlaya göl olur demişler .Bakalım olacak mı göreceğiz.
Steemit bana araştırma yapmayı öğretti.Normalde tembel bir insanım kolumu kaldırmaya üşenirim. Ama burada bilgisayar başında oturup bir şeyler yazmak ve sonucunda kazanmak benim tembelliğimin azalmasına sebep oldu. Her zaman kolay para kazanmanın yollarını araştırıyorum ve bu mümkün gibi gözükmüyor.Steemit beni umutlandırdı.Bakalım bir de buradan yakalım :)

409702-3-4-5ad33.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00