Stres yok [Cointurk 19. Projesi] daskyleion #8555

in #cointurk7 years ago (edited)

Stresin ,insanların belki de varoluşundan günümüze kadar süre geldiğini ve çağımızın en önemli sorunlarından birisi olduğunu düşünüyorum.
Strese sebep olan etkenler noktasında bir değerlendirmede bulunacak olursak sanırım çok da farklı tespitler ortaya çıkmayacaktır. Zira sosyal ve ekonomik etkenler stres ve mutsuzluğun yani sağlıksız bir yaşamın ana başlıkları, nedenleridir.
Stresi uzun sayılacak bir süredir yendiğimi düşünüyorum ve doğrusunu söylemek gerekirse bu durum yaşamımı en çok da strese sebep olan noktalarda iyileştirmiş durumda. Genel anlamda stresi yenmek için tavsiye edilen kitap okuma, doğa ile baş başa kalma, dinlenmek ve spor yapmak evet bunlar gerçekten de işe yarayacaktır ve tavsiye edilebilir. Ancak stresi gerçekten yenmenin yolu kesinlikle stres yapmamaktır. Yazıldığı kadar da kolaydır aslında. Hayatımızda bizi yavaşlatabilecek ve kendimizi suçlayabileceğimiz, bunun baskısı altında kalacağımız tüm sorunlar olmasınlar. Sahiplenmeyelim onları . Ama bu sorunların sorumlusu benim , benim hatalarım diye sahiplenmek yok saymak ve kaybolmaya azmetmektir.
Stressiz sağlıklı günler için yok saymak yeniden doğmak sağolmak
()

Sort:  

Yazınız çok kısa , lütfen sizin nasıl stres attığınızı da ekleyip biraz detaylandırın.

ilginize teşekkür ederim biraz daha ekleme yaptım yazıma

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63407.49
ETH 2645.11
USDT 1.00
SBD 2.81