BİTCOİN CASH'de NEYMİŞ [Cointurk 4. Projesi]

in #cointurk7 years ago (edited)

Bu gün yeni para birimi olan BİTCOİN CASH'dan bahsedeceğiz.Belki çoğumuz adını yeni duyduk ama o kripto paralar arasında yerini aldı ve sağlamlaştırdı.

Şimdi diyeceksiniz dereden çıktı bu Bitcoin Cash.Bitcoin çıktığı zaman ki teknoloji ile günümüz teknolojisi farklı ve durmadan gelişiyor. O zaman ki teknolojiye uygun yapıldığı için sürekli yenilense bile bir yere kadar ve bitcoinin yükselişine hepimiz şathit olduk peki nereye kadar gidecek derken sabitlenen bitcoin artık kısa vadede yatırımcısına kar getirir oldu.Tam bu aşamada bitcoine destek verecek bir yardımcı ihtiyacı duyuldu ve bitcoin cash ortaya çıktı.

Ağustos 2017 de oluşturulan bu yeni para birimi 3. şahısa ihtiyaç duymuyor. Bu yeni para biriminin merkez bankası ve işleteni yok. İlk çıktığında bütün bitcoin sahiplerine aynı miktarda bitcoin casha da sahip oldular. Adeta gizli tansiyon gibi sessiz bir şekilde yükselen bitcoin cash hala daha yükselmekte ve yükselen değerler arasında yerini almaktadır.

Bu da akıllara bir sürü soru işareti getiriyor. Bu yükseliş bitcoini bitirir mi?

Tabi ki bitiremez ama alttan alttan gelen bitcoinin daha da yükseleceği kesin gözüyle bakılıyor. Bu durumda yatırımcısına oldukça cazip gelmektedir.Şimdiden bitcoin mi yoksa bitcoin cash mı diye iki yol sunarak yatırımcıyı ikiye bölmüş durumda.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bu yazı bilgilendirme amaçlıdır.

imeges credit:12345

@dadasss

Sort:  

Eline sağlık

teşekkürler

Geri Takibe Geri Takip Yapıyorum ve takip edenlerin içeriklerini, organik olarak paylaşıyorum. Geri Takip İçin Hesabım: @followback

@followback is a new bot casting votes for its followers. Follow @followback and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

güzel proje olaraktasevdim

teşekkür ederim

Çok bilgilendirici olmuş ellerine sağlık.

çok teşekkür ederim

Bitcoincash elektronik para birimini çok iyi anlatmışsınız. Bitcoinin yerini bitcoincash alır.

teşekkür ederim

Bilgilendirme için teşekkurlerr 👍

ben teşekkür ederim işe yaradıysa ne mutlu bana

güzel paylaşım

teşekkür ederim

Ben sizin paylaşımınızı oyladım, bana kalırsa birbirimizin proje yazılarını oylayalım birbirimize destek olalım, hepimiz kazanalım yoksa bizim paylaşımımızı gelipte oylayacak yok :))

haklısınız hemen oyluyorum teşekkür ederim

maksat hepimiz kazanalım, sonuçta birlikten kuvvet doğar :))

This post has received a 1.53 % upvote from @boomerang thanks to: @dadasss

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68244.61
ETH 2640.30
USDT 1.00
SBD 2.69