Steemin hayatımdaki yeri [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Öncelikle steema neden başaldım nasıl başladım ne zaman başladım ?
-Steema bir abimin tavsiyesi ile başladığım söylenebilir ilk zamanlar böyle bir şeyin saçma olduğunu neden bir şeyler yazarak insanların bana para vermeleri saçma gelmişti. Ama biraz zaman geçirince buranın nasıl bir yer olduğunu öğrendim.
-Neden başaldım? Baktım internette boş boş dolanıyorum böyle bir site var o site de para kazandırıyor ben de katıldım.
-Steem e yaklaşık 1 ay önce başladım ve cüzi bir miktar para da kazandımimages (3).jpg
Peki steemde neler yaptım?
-Aslında pek bir şey yaptıgım söylenemez sadece Kusadası projelerine katıldım ve sadece ordan para kazandım.
Hayatımda ne gibi değişiklikler oldu.
Aslında çok da değişiklik olmadı sadece kendimi açıklayabileceğim ticaret,ekonomi,kültürler hakkında bilgi sahibi olabileceğim bir site keşfettim diyebilirim.
indir (2).jpg

Tabiki hayatıma kattığı bir şey var.
-Cüzi bir miktar da olsa öğrenci bir insana gelecek olan para güzeldir. Ve bana gelen para güzel geldi diyebilirim.Böyle bir topluluğun oluşması cidden güzel ve Kusadası gibi toplulukların olması da böyle güzel insanları çoğaltacaktır.Bu sitede oldugum sürece böyle projelere katılmaya devam edeceğim.
Okuduğunuz için teşekkürler.

Sort:  

Öğrenci için az olsun öz steemit parası candır:-))

Cidden öyle

Congratulations @cutelara! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 56087.39
ETH 2965.10
USDT 1.00
SBD 2.15