23 Nisan Anım [Cointurk 26.Projesi] DC:UmutSH

in #cointurk6 years ago (edited)

Öncelikle yaklaşan 23 nisan milli bayramımızı kutluyorum daha nice bayramlara inşallah.
Gene bir 23 nisan günü sabah uyanmışım daha dün günlük güneşlik olan hava kap kapalı her yer bembeyaz karla kaplı tabi şaşırıyorsun öyle bir manzara karşısında çocuksun nasıl olsa. Kalktım hazırlandım o soğuk havada okula gittim okuldaki herkes neredeyse şaşkınlıktan ölüyordu. Tabi 23 nisanda kar yağarsa şaşırırsın o çocuk aklınla neyse hocalar topladı bizi toplanma alanına doğru yola çıktık o karlı yolda zorlar gittik. Sahanın ortasında karlarlar oynamaya başladık.Karlı olunca tabi kimse izlemeye falan da gelmemiş gösterileri. Gösteriler de çöp olmuştu bizde o sıkkınlıkla karla oynamaya başlamıştık. O gün hayatımda yaptıgım en iyi kardan adamı yapmıştım. Arkadaşlarla kartopu oynaya oynaya eve kadar gitmiştik. Hala hafızamda o günler.

Okudğunuz için teşekkürler.

Sort:  

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62714.40
ETH 3447.03
USDT 1.00
SBD 2.51