Beraber Çalışalım

in #cointurk6 years ago

Şirketimiz için reklam ve destek ekibinde çalışacak bir kişi daha arıyoruz.

Bu iş için kendine ve fikirlerine güvenen kişileri yanımızda görmek istiyoruz.
Kuşadası, İzmir çevresi birinci tercihimiz olup farklı illerde yaşıyorsanız da değerlendirilmeye alınacaksınız.

Discord kanalına destek, reklam vb. görevleriniz olacaktır.
Deneme süresi olarak 1 ay verilecektir. Bir aylık sürede ödemeniz yapılacaktır.

Bizimle çalışmak istiyorsanız cvnizi ve planlarınızı mail adresimize gönderiniz.

Mail adresimiz : [email protected]

Sort:  

daha once mail atmistim

mail gönderdim 👍

Mail gönderildi.

Mail gonderdim , tesekkurler:)

Mail attım saygılar

Şirketinizin tanımını bir yerde göremedim. Tam olarak ne yapıyor şirketiniz?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60880.32
ETH 3371.93
USDT 1.00
SBD 2.52