Merhaba Ben Kimim [Cointurk 18. Projesi] [cihangiryüce#1778]

in #cointurk7 years ago (edited)

Merhaba ben Cihangir Yüce 19 yaşındayım.Belirtiyorum buraya @emreozkan üye yaptı.Nereden tanıyorsunuz derseniz aynı köylüyüz zaten küçük yerde yaşıyoruz bu yüzden köylülerimizin sürekli gittiği bir khvede tanıştık yıllar önce ozamandan beri bana abilik yapmıştır.Arkadaşlarla kendi aramızda ona abi falan değil dayı diyoruz tabi ama öz dayımız değil.

Petrol Ofisinde pompacı olarak çalışıyorum günde 10 saat ve baya yoruluyorum buna rağmen aldığım para 1500 lira asgari ücret bile değil yani siz düşünün artık,bu gibi yollardan kazanç elde etmem lazım daha önce hiç internetten kazanç elde edemedim canlı bahis hariç.Sürekli canlı bahis oynarım az çok oradan kazanıyorum çoğu zaman bazı aylarda zarar yapabiliyorum.Burada günlük fırsat buldukça siteye girebildikçe bir kaç post paylaşıp orjinal takipci sayımı arttırmayı düşünüyorum.Daha sonra ise devamı gelecekdir insallah bakalım ama önce burayı tamamen öğrenmem lazım.



Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63396.80
ETH 2615.51
USDT 1.00
SBD 2.86