Steemitle Tanışma [Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Selamlar

Biomda da yazdığı üzere okul öncesi öğretmenliği yapmaktayım. 26 yaşımdayım meslekteki 4. yılım. 3 yıl Vanda görev yaptıktan sonra Düzcenin şirin bir köyüne tayinim çıktı ve görevime burada devam ediyorum. Steemiti ise yine öğretmen olarak görev yapan arkadaşlarımdan gördüm. İlk başlarda fazla ilgimi çekmese de arkadaşlarım düzenli olarak burada paylaşım yaptıklarından ve ufak da olsa kazanç sağladıklarından dikkatimi çekmeye başladı.Onlar sayesinde Sitenin nasıl işlediğini ve neler barındırdığını henüz üye olmadan öğrenmiştim. Ardından üye oldum ve aranıza katıldım :) Yer yer eğlenceli gif ve fotoğraflar atıyorum ve kuşadasının projelerini takip ediyorum. Umarım ileride daha iyi seviyelere gelir ve herkese yardımcı olabilirim. Son olarak Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66137.20
ETH 3543.37
USDT 1.00
SBD 2.56