Steemit nelerimi değiştirdi ? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemit e katılmadan önce günümün 12 saatini bilgisayarın başında boşuboşuna geçirdim.
Bir arkadaşım @cutelara steemite gir post paylaş falan dedi.
O @kusadasi projelerini yapıp para kazanıyormuş.
Dedim ben neden yapmayım. Sonra hesabım onaylandı.
Postlar için araştırma yapmaya başladım.

Sonra projeler için bende yazı yazdım.
3-4 gün geçti SBD VE SP gelmey başladı.
Mutluluktan havaya uçtum.
Sonra SBD 3 e ulaştı 60 tl civarı bir şey yapıyordu.
Block trades den Btc turk e btc yollmaya çalıştım fakat gitmedi.
Neden hala çözemiyorum.

Steemle tanışmadan önce böyle olmuyordu.
Kısacası steem bana cahil olduğumu öğretti.
Steem için araştırma yaptıkça ingilizce ve genelkültürüm gelişiyordu.
Ben de öğrenmeye başladım.
Bu kadar.
Okuduğunuz için teşekkürler.
@cointurk

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61166.56
ETH 2987.63
USDT 1.00
SBD 3.71