Rezilliğin böylesi 23 Nisan 2011 [Cointurk 26. Projesi] Anatekjj #6256

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar ve kardeşlerim hepinizin 23 nisan ını kutlarım.
Bilirsiniz 23 nisan insanın aklına iyi ve sıcak günleri getirir fakat o günün bir gün öncesi hava gayet güzel 15-20 derece aklımın kenarından geçmez yarın kar yağacak.Neyse gece güzel hayaller eşliğinde uyudum...
Sabah kalktığımda incecik giyindim, ve kapıyı açtım ve bir soğuk esti. O an korktum 23 nisan tatil olacak diye içimden dedim Bunca hazırlık bunca şey boşuna mı gidecek diye. Sonra içeri girdim ve üstüme mont aldım ve okula gittim 23 nisan tatil olmamış. İçim ısındı ve gösterilerin yapılacağı yere giderken ufak bir köpek yavrusu beni havlayarak kovalıyor. Bende boş bulundum ve koşmaya başladım ve okulun önüne geçmişim haberim yok. Ondan sonra kendime geldim ve etrafıma baktım bütün okul bana bakarak gülüyor. İşte size en rezil olduğum andan bahsettim.

cointurk
Okuduğunuz için teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70