Stresi Atlatmak İçin Destek Alabilirsiniz [Cointurk 19. Projesi] [celalsen#3844]

in #cointurk6 years ago




Stres çağımızın en önemli sorunlarından biridir.Psikoloji üzerine kurulan ve tüm vucuda yayılan bir şeydir.Stresi atlatmanın en iyi ve garanti yollarından biri desteğe başvurmaktır.Bu destek profesyonel destek yani vucudu rahatlatan ve stresten uzak yaşamanızı sağlayan desteklerdir.

Örneğin yoga yapmak,genelde bayanların yaptığı bir spor ve aktivite olsa da erkeklerde yapabilir bayanlarda.Ama en çok bayanlar kullanır bu yöntemi yapı olarak.Bu yöntem ile vucudunuzun derinlerine inerek vucudunuzu sakinleştirerek stresten de uzak kalabiliyorsunuz sanırım hayatımda daha önce hiç yapmadığım için tahmin üzerine konuşuyorum.

İkinci bir yöntem ise bir deneyimli psikologa gidip stres yaptığınız tüm olayları anlatıp yardım ile beraber bu olayları atlatmanız ve hafızanızdan silmektir.Bazen bunu insan kendi kendine de başarabilir ama başaramadığı durumlarda mutlaka gidilmelidr ve gerekli yardım destek alınmalıdır.Aynı zamanda böylece yabancı bir kişiye içimizi dökerek bir yandan da farkında olmadan vucudumuzu yapıyoruz ve deneyimli bu işin uzmanı olan birisinden de yardım alıyoruz.




Benim stresi geçirme yöntemim ise gerçekten çok basit,bu oyuncak veya oyunları oynuyorum.Stres üzerine kurulan hani meslea stres çarkı gibi oyuncakları kullanıyorum acaba psikolojik midir bilmiyorum ama ben gerçekten faydasını görüyorum.Size de öneriyorum yani her ne kadar boş yapılmış olsa da insanın stres olduğu olayı düşünüp bir yandan da başka birşeylerle uğraşıp sürekli aynı şeyi yapması mesela stres çarkı ve bunun yaptığı hareket insanın dikkatini çekerek dikkatimizi dağıtıyoruz ve stresimizi azaltmış oluyoruz.

Bazı insanlar sigara ve alkol içerek stesini azaltıyor bunu önermiyorum hatta bunu aşanlarda var artık bunlar kesmiyor ve esrar uyusturucu gibi maddelere başlıyorlar.Sırf bu stresi ve siniri engellemek için gerçekten 1 saatlik stresinizi geçireceğim diye hem cebinize hemde sağlığınıza daha zararlı,kullanmayın kullandırtmayın bu arada bu uyusturucu maddeleri.
Sonraki konuda bahsetmişken uyusturucu ile ilgili olabilir zararları nelerdir veya nasıl engellenir gibisinden..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63094.38
ETH 3148.11
USDT 1.00
SBD 3.88