Steemit Bize Daha Neler Öğretecek Acaba [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemitin bize daha çok şeyler öğreteceği ve hayatımızda daha çok farklılıklar değişiklikler ve yenilikler getirecek olması kesin.Steemitin bana kazandırdığı veya hayatımda değiştirdiği en büyük şey yatırım kafamdır.Yani buradan anlayacağınız ticari zekamı geliştirdiğini söyleyebilirim benim.




Steemit sayesinde ticari zekam ve yatırımcı kafası dedikleri bir zekaya sahip oldum.Artık neye yatırım yaparsam kazanacağımı ve nasıl kazanacağımı eğer kaybedersem neler yapacağımı öğrendim.Buradan kazandığım parayla SP satın alıp hesabımı geliştirmeyi düşünüyorum tabi bunun için neredeyse yaklaşık 1 yıl falan kusadasi projelerine katılmam ve gereken miktarı biriktirmem lazım.

Buradan kazandığım paralarda nasıl bir iş kuracağımı ve neler yapacağımı öğrenmiş oldum site sayesinde,bu site neredeyse kripto paralar gibi konular üzerine kurulu bir site.Başka paylaşım yapan çok az.Kripto paralar hakkında bazı şeyleri öğrendim.Kripto paralar hakkında öğrendiklerim ticari açıdan da yatırım açısından da kafamda bazı şekilleri değiştirdi.

Hayat şartlarım biraz daha düzeldi aslında eskiye göre buradan kazandığım paralarla ve kazanacağım paralar sayesinde.Umarım Steemit platformu ileride daha güzel ve daha popüler bir ortam olur ve bu sayede bizlerde buradan ekmek yimeye devam ederiz ve kripto paralar kalıcı olur,bir planım da kripto para satın alıp yatırım yapmak,buna karar verdiren de aslında Steemit sayesinde kripto paraları hiç tanımazken steemit sayesinde bilgi sahibi oldum yani bu site aracılığıyla,daha modern bir insan yaptı diyebilirim beni bu ortam.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59401.87
ETH 2615.39
USDT 1.00
SBD 2.40