Motor Zevkim [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba bendeki  motor zevki sanmıyorum kimsede yoktur en azından bu platformda,zaten bir önceki kendimi tanıtıyorum yazısında bahsetmiştim, biz gibi adamlar napsın evden işe işten eve,hayat şartları çok zor bizde işte boş zamanlarımızda motor binerek zaman geçirmeye çalışıyoruz.



Boş zamanlarımda yaptığım tek şey motor binmek ve Steemitte dolaşmak zaten diğer sosyal medya platformlarını kullanmıyorum desem yeridir,hemen girip çıkıyorum gerçi işten dolayı buraya da fazla giremiyorum zaten işten aksam geliyorum işte biraz motor arkadaşlarla takılmak falan sonra gelip yatıyorum yorgun olduğum zaman bazen de geceleri çalıştığımda hiç bir sosyal aktivitem olmuyor malesef.

Bilmiyorum belki biraz çocukça ama yaşım o kadar da büyük sayılmaz zaten riskli de bir araç ama napalım işte bizdeki zevk biniyoruz tabi dikkatli kullanıyorum fazla aşırı derecede riskli hareketler yapmıyorum malesef bu araçta direk kaporta biz olduğumuz için tüm motor kullanan arkadaşların o şekilde davranmasını istiyorum ve bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağıma söz veriyorum.Şuan bile dışarıdayım ve güncel bir fotoğraf atmak istiyorum buraya

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63312.28
ETH 2601.44
USDT 1.00
SBD 2.79