Kripto Paralarda Gelecek Var mı ? Türkiye Nerede Olacak ? [Cointurk 24. Projesi] celalsen#3844

in #cointurk6 years ago




                                Kripto Paralarda Gelecek Var mı ?

// Kripto paraların geleceğinin var olduğunu söylerim size en başından yazıma başlamadan.Çünkü insanlar karalıyor balon olduğunu söylüyorlar fakat alışık olmadıkları için mevcut sisteme alıştıkları için artık dışarıdan gelen yani yeni yapılan herşey onlara kötü geliyor.Genellikle zaten bu insanların kripto paralarla uzaktan yakından ilgisi yoktur yada yatırım yapıp zarar uğramışlardır.Yine de herkesin düşünce özgürlüğü var saygı duyarım ama bana göre öyle balon muhabbetleri falan olmayacak.Balon dediğim şey arkadaşlar yani boş olmasıdır bir anda balon misali yükselip yükselip patlayıp yok olmasıdır. Aklınızda soru işareti kalmasın anlayacağınız şekilde anlatmaya çalışıyorum yeterince.Balon olma ihtimalini ben görmüyorum şahsen,herkesin düşüncesi farklı olmasına rağmen nasıl bir analiz yapıp neye dayanarak balon diyorlar anlamıyorum.


// Şuan da kripto para borsasının toplam hacmi 330.000.000.000$.Ben bu rakamın azımsanacak bir rakam  olduğunu düşünmüyorum,ayrıca gelecekte şöyle olmasını düşünüyorum.Şuan bildiğiniz gibi 1500'ün üstünde kripto para bulunuyor.İleride fiyatlarının nerede sabitleneceğini bilemem ama bu kadar dalgalanma olmayacağını söyleyebilirm yani en azından ben öyle düşünüyorum.Aynı dolar,euro gibi sabit fiyatlarda günlük küçük küçük artış ve yükselişler göstereceğini gösteriyorum.Bu yüzden ileride bir yatırım aracı olarak kullanılabilir.Şu an hisselere yatırım yapmaktansa 1500 farklı kripto paranın olduğu bir borsaya yatırım yapmak kulağıma daha hoş geliyor.Bu şekilde olabileceğini düşünüyorum gelecekte kripto paraların.


// Diğer bir yorumum ise  şuan kripto para piyasası hacmi çok çok düşük,belki milyar dolarlık bir piyasası var şuan itibarı ile ama yine de bu Dünya oranına göre çok çok çok küçük bir rakam arkadaşlar.İşte bu yüzden ileride daha çok tanınmaya ve yeni para birimi olacağına ben gerçekten inanıyorum sizlerinde buna inanmasını istiyorum.Çünkü artık belli başlı birşeylerin değişmesi gerekli.Kripto paralar ile alışveriş daha kolay ve mesela dolara yatırım yaptığımızda günlük 1-5 kuruş arası değişiyor fiyatı ve bir merkeze bağlı onlar istediği gibi şekillendiriyorlar ama bu kripto paralar merkezsiz olduğu için ne zaman ne olacağı belli olmuyor ve bir günde çok yüksek miktarlar kazanabilirsiniz,tabi aynı zamanda kayıp da yaşayabilirsiniz.Yukarı da dedim ya 330 milyar $ piyasası var şuan için ama bu dünyaya oranla çok çok az bu yüzden kripto paralar daha mantıklı ama bir yere kadar.Çünkü bu dalgalanma yakın gelecekte olacak gibi duruyor ama bundan sonra artık kripto paralar daha oturaklı hale geldiğinde yani bu yıllar sonradan kastım en az bir 10 yıl,artık o saatten sonra daha az dalgalanmanın olacağını ama kripto paraların var olacağını düşünüyorum.



// Kripto paralar ilk olarak 2009 yılında ortaya çıkmıştır,bundan da bahsedeyim hatta kripto paralar hakkında biraz bilgide vereyim sizlere anlattıklarım kafanıza daha iyi otursun,daha iyi anlayın.Kripto para ilk olarak Bitcoin ile beraber 2009 yılında üretilmiştir.Kripto paralar gerçekte yoktur,sanal para birimleridir.Sanal cüzdanlarımızda güvenilir bir şekilde saklayabiliriz.Geçen yılın sonunda bir anda fırlaması ile popülerliği artmış ve daha da artacaktır.


// Kripto paraların geleceğine dönecek olursam,kripto paralar şimdiden hayatımızda yer kaplamaya başladı ve her gün yeni yeni yerlerde akullanılmaya başlıyor ve bir çok yer ödeme yöntemi olarak kabul etmeye başladı.Uzun süren bir düşüşten sonra kripto paraların sonunun geldiğini düşündü herkes ama dünden beri süren yükseliş ile beraber tekrar gündeme oturdu ve her tarafta haberleri yapıldı ve inşallah artık yükseliş sezonuna da geçtiğimizi düşünüyorum bu arada.Size aşağıda bugün kripto paralarla ilgili yapılan haberlerin başlıklarından bahsedeyim;

-  Tim Draper: “Bitcoin 2022 yılında 250.000 dolar olacak.”
-  Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek: Bitcoin şikayeti yok
-  BAE Hükumeti BAE Blockchain Stratejisi 2021 programını başlatıyor
- Bank of America Blockchain tabanlı veri depolama sistemi oluşturacak
- Brezilya Üniversitesi kripto para master programı başlatıyor

Yukarıda görüyorsunuz rastgele 5 tane arka arkaya haber açtım ve 5 i de kripto paralar için olumlu haberler ve dikkat ettiyseniz bazı şeyler daha yeni yeni oluyor.Yani çoğu yer kripto paraları hayatına,devletine,üniversitesine,halkına,alışveriş merkezine,dükkanına,sistemine yeni sokuyor arkadaşlar.Böyle bir teknolojinin yani kripto paraların ve blockchain teknolojisinin ileride nasıl olacağını artık az çok sizde tahmin etmişsinizdir.



                                       Türkiye Kripto Paralarda Nerede Olacak ?

//
Türkiye kripto paralardan uzak kalmamıştır,bunun en basit örneği şuan Türkiye'de bir çok kripto para borsası vardır. Koineks,Koinim,Paribu gibi günlük işlem hacmi çok yüksek olan borsalar vardır.Bu da ülke olarak kripto paralara sıcak bakmakta olduğumu gösteriyor.Şuan için olumlu yaklaşan bir Türkiye var peki gelecekte ne olacak derseniz,bana göre gelecekte de fazla şeyler değişmeyecek.Mesela şuan olumlu bakıyor ileride çok şikayet gelirse yasaklanabilir belki ama yukarıda anlattığım mesela haber baslıklarını yazmıştım oraya orada dikkatinizi çektiyse eğer Mehmet Şimşek'in açıklamaları oldu bugünlerde ve Bitcoin yani kripto paralarla ilgili bir şikayetin olmadığını dile getirdi.Bu ülkemiz açısında güzel bir açıklama oldu son günlerde.


// Diğer bir konu ise ülkemizde kripto para çıkarılma girişimlerine çoktan başlanmıştır.Şuan sanırsam sadece Venezuela'nın kendi kripto parası var ama bu devlet destekli,sizleri yanlış bilgilendirmek istemem şuan bizimde devlet destekli çıkmaya hazırlanan bir kripto paramız yok fakat iki büyük şirket tarafından çıkarılmaya hazırlanan bir kripto paramız var onun da adı Turcoin arkadaşlar.Bu da ülkemizde kripto paraların geleceği nasıl olacak sorusunun cevabını kafamızda biraz olsun şekillendiriyor.


// Kripto paralar ülkemizde şuan için serbest,ileride bu düzen bozulmayarak yine serbest kalacaktır diye düşünüyorum.Çünkü ülke olarak bu gibi yenilikleri desteklememiz lazım ki ülkemiz geri kalmasın ve hızlı bir şekilde gelişebilsin. Ayrıca Türkiye olumlu bir tavır sergilerse bu Türkiye için daha iyi sonuçlar getirir ve özellikle biz Steemit kullanıcıları ve borsa da al-sat yapan arkadaşlar için çok iyi sonuçlar olacaktır ve hepimiz rahat edeceğiz.Türkiye'nin en kısa zamanda yerli kripto parasını çıkartmasını ve gerekirse vergilendirilmesini bende isterim ama tabi ki vergi oranları yüksek olacaksa bu işi yapmaya gerek yok zaten parayı çekene kadar en az 10 yere komisyon ve vergi verdikten sonra biz bu işi neden yapalım ki değil mi.

Kripto paraların hem dünyada hemde Türkiye'de emin olun geleceği vardır ve kafanız rahat olsun ileride daha güzel günler ve daha güzel yükselişler göreceğiz daha yolun başındayız.


Sort:  

Congratulations @celalsen! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64956.33
ETH 3456.79
USDT 1.00
SBD 2.55