Haftalık İş Raporum - Weekly Business Report

in #cointurk6 years ago (edited)

homem-de-negocios-com-um-documento_23-2147519967-01.jpeg

Merhaba Arkadaşlar

Steemit'te ilk haftamı geride bıraktım.


İş raporuma geçmeden önce isterseniz Steemit'i nasıl keşfettiğimden bahsedeyim.

Steemit'i bir arkadaşım vasıtasıyla keşfettim. Normal bir gün sohbet ederken benim yazı yazmaya ve okumaya olan merakımı bildiğinden dolayı Steemit'ten bahsetti. Biraz detaylara inip yazılarım karşılığında gelir elde edebileceğimden de bahsedince baya bi merak ettim ve açıkçası heyecanlandım.
Daha sonra kayıt başvurumu yaptım ve heyecanlı bir bekleyişten sonra şimdi burada, aranızdayım.


Şimdi gelin birlikte bu 1 hafta içinde neler yaptığımı ve neler öğrendiğimi inceleyelim.


1 - İlk olarak neyin nasıl olduğunu anlayabilmek için kendimce bir "yardım" çağrısı şeklinde bir post paylaştım.
Pek bi faydasını görmesem de en azınsan heyecanla beklediğim şeyi yapmaya başlamış oldum. 0.05 $ kazanan ilk paylaşımım her ne kadar küçük bir miktar da olsa beni heyecanlandırmaya yetti . Çünkü Steemit'in aktif olup olmadığı hakkında öngörü sağlamıştı.


2 - Heyecanımı yenmek açısından günde 4-5 adet kendimce içerik üretip paylaşmaya başladım. Ama paylaşımlarımda hiç kayda değer bir gelir yoktu. Bu biraz içimdeki heyecanı öldürmüştü. Fakat daha sonra @kusadasi ekibini farkettim ve discord gruplarına katıldım. Şuan henüz yeterli derecede olmasa da Steemit hakkında bildiğim herşeyi @kusadasi discord kanalından öğrendim.


3 - @kusadasi 'ni keşfettikten sonra Steemit'te #tr etiketini daha yukarılara çıkarmaya çalıştıklarını öğrendim ve başta ingilizce yazarken daha sonra #tr etiketinin gelişebilmesi adına kendimce Türkçe yazılar yazarak destek olmaya çalıştım.


4 - @kusadasi discord grubunda yarışmalara ve projelere katılıyorum ve onlar da destek olabilmek adına kaliteli buldukları yazıları değerlendirip oyluyorlar. #cointurk adı altında 2 adet proje yazısı hazırladım.
Grupta yapılan saatlik yarışmalardan birine katılma fırsatım oldu ve birinde kazanan ben oldum ve 5 sbd kazandım.


5 - Son olarak ise 1 hafta önce yaptığım paylaşımdan ufakta olsaelde ettiğim gelir cüzdanıma aktarıldı. Şuan heyecanım Steemit'e ilk başladığım günden daha fazla ve kendime inanıyorum . Ben başarabilirim. 😊


          ENGLISH VERSION

I left behind my first week at Steemit.


I discovered steemit through a friend of mine He talked about Steemmit because he knew my curiosity about writing and reading while he was chatting on a regular day. I went down to some details and I talked about how I could earn income in exchange for my writings and frankly I was very excited.
Then I applied for registration, and after an exciting wait, I'm here now, between you.


Now let's see what I've been doing in this week and what I've learned.


1 - First of all, I shared a post as a "call for help" to understand what it is like.
Although I do not see much benefit, at least I have started to do what I expected with excitement. My first $ 0.05 share was enough to excite me, albeit a small amount . Because he had predicted whether Steemite was active or not.


2 - I started to produce 4-5 pieces of content per day in order to overcome my excitement. But there was no significant income in my shares. It killed a little bit of the excitement in me. But then I noticed the @Kusadasi team and joined discord groups. I've learned everything I know about Steemit from @kusadasi discord, although it's not yet enough.


3 - @ Kusadasi ' after exploring Steemit'te #tr tag higher than they tried to learn and especially when writing in English, then I tried to support the development of the #tr tag in my own name by writing articles in Turkish.


4 - @Kusadasi discord group competitions and projects, and they also find high quality to support the Ratings and ratings. I wrote two project papers under the name of #cointurk.
I had the opportunity to participate in one of the hourly competitions in the group, and I was the winner in one, and I won 5 sbd.


5 - last but not least, I made a share 1 week ago, even if the income was transferred to my wallet. Now my excitement is more than the day I first started Steemite and I believe in myself . I can make it. 😊

Sort:  

Congratulations @cashunter! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Hadi bakalım kolay gelsin. Bu henüz alışma süreci, buraya devam edip edemeyeceğini zaman gösterecek. Umarım senin için en iyisi ne ise o olur. Şimdiden başarılar dilerim. 👍

Tesekkür ederim iyi dileklerin için. @lightshield

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97