Bu firsat kaçmaz [Cointurk 23. Projesi] togrulmusazade #3173

in #cointurk6 years ago

Steem ve sbd ikiside düşüş içinde .Tamda benim onay aldığım tarihlerde olması çok kötü .Her kes beni teselli etmeye çalışıyor.Ama bence çokta kötü bir durum deil yatırımcılar için kolaylık sağlamış oldu bununla.Ben Şuan yatırımcı olsam çoktan steem lerimi almiş sp ye dönüştürmüştüm.Ne güzel olurdu yaa

Ama bence hiç para yatırmadığımdan daha rahatım yani kaybedicek bi şeyim yok.Neyse esas konuya geleyim. Neden steem ? ve neden sp yapmak ? Şimdi steem biriktirmeliyiz çünkü şuan için çekmek hiç akıl karı deil çok düşük fiyata gider.Ama sbd den steem e çevirmekden henuz erken .Bence biraz daha sonra yapıla bilir.Ama sonuç olarak steem daha mantıklı ama sbd den steem e çevirmek şuan için çok mantıksız geliyor bana.

Gelelim sp neden alalım?

Şuan için oda mantıksız geliyor eğer tırnaklarınızla çeke çeke yığdığınız steem lerse olmaz.Ama dışarıdan bi yatırım yapıyım derseniz evet tamda sırası. Ama fiyatlar istediğim yerlere döndüğü zaman sp almakda planimda var .Nede olsa adındanda belli olduğu gibi "steemitdeki güc"ünüzü gösteriyor.Ve öneml ibir nokta ama bence şuan için beklemekte

Sort:  

Merhabalar, post içerisinde kullanılan görseller için kaynak belirtmelisiniz.

Kaynak Nasıl Belirtilir?

[Görsel Kaynağı](Buraya görselin bulunduğu site adresini yazın)

Görsel Kaynağı

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57932.25
ETH 2469.34
USDT 1.00
SBD 2.37