Ethereum ve Türkiye [Cointurk 3. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhabalar arkadaşlar bu gün size kendi gözümden Ethereum'dan bahsetmek istiyorum. 2013 yılında tanışmış olduğum peer to peer (Tor ve Torrent )ilk başta benim için mükemel bir sınırı olmayan dünya anlamına geliyordu. neden mi ulaşmak istediğin bilgilere herhangi bir sınırlama olmadan ulaşmak bence sınırsız özgürlük demekti.
İlk başta yurt dışında yaşadıgımdan dolayı ülkemde hiç kimseye bu sisteme anlatamdım çoguda anlamadı zaten.. Şimdi azda olsa insanın bunlara ilgi görmeye başladığını görmek büyük keyif veriyor bana..

Btc Ltc ve diger alt yapılar bagları için sadece Trade (al -sat) benim gibi insanlar için se özgürlük..

Fakat ethereum ise sınırsız yaşam .. Benim etherum ile tanışmam Vitalik Buterin inanılmaz sözü ile derinlere inmemi sagladı. Ne demek sizce petrol= etc ?

bence ülkelerin ekonomilerin yerinden oynatacak ve insanların yaşam tarzını değiştirmiyi saglayan petrol bu seferde etr ile değiştirecek.

umarım bu tren kaçmadan ülkemde bu büyük pastadan en büyük payı alır. Ben her zaman büyün desteğim..
ethereumcode.jpg

Cripto paralar

“Eğer kripto paralar ile dünyada bulunan değerli kaynakları karşılaştırıyorsak ve Bitcoin’i ALTIN, Litecoin’i GÜMÜŞ olarak kabul ediyorsak, Ethereum PETROL’dür. Çünkü Ethereum’un altında yatan teknoloji dünyanın internet sistemindeki enerji kaynağı olacaktır. Dünyada petrol nasıl bir çok sektör ve teknolojide kullanılıyorsa Ethereum teknolojisi için de aynı şey geçerlidir. Bu nedenle biz Ether’i ‘kripto yakıt’ olarak adlandırıyoruz. Ethereum platformunun ihtiyaç duyduğu enerji Ether (ETH) ile sağlanacak. ”

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69262.51
ETH 3679.71
USDT 1.00
SBD 3.22