Steemitle tanışmam ve planlarım [Cointurk 12. Proje ]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar , ben 24 yaşında Metalurji ve malzeme mühendisi son sınıf öğrencisiyim steemitle dayım sayesinde tanıştım . Bana nasıl bir mecra olduğunu neler yapmam gerektiğini , nasıl ilerleyebileyeceğim hakkında bilgiler verdi . Bende ondan aldıklarımla biraz araştırmalarım sonucunda bu yola çıktım.

Bu yola çıkarken neler yapabileceğimi , nelerd yaparsam daha iyi olabileceğimi hesaplayarak çıktım . Kendimce plan ve programlar oturttum, bunların hepsini kısa bir süre içerisinde faaliyete çıkarmak için çabalıcam.

Steemit'i bir çok arkadaşıma şimdiden sevdirdim hepsi araştırmalar yapmaya başladır bile hepsi teorikte nasıl birşey olduğunu çoktan kapmışlar . Şimdi pratikte onlara yardımcı olucam ve steemit ailesinde kocaman bir yere sahip olacagımızı düşünüyorum. Hepinize kolay gelsin başarılar ...

Bu projeden elde ettiğim kazancı powerup yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50