Steemit'in Güzellikleri [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Ben üniversite öğrencisiyim hepiniz bilirsiniz öğrencilik maddi açıdan gerçekten zor bir şey. Bundan dolayıda en azından harçlığımı çıkarmak için kripto paralara bir miktar birikmiş paramla yatırım yaptım, zaman zaman kaybettim bazen kazandım derken baktım bu iş böyle olmayacak hemen başka altcoinleri araştırmaya başladım ve steem keşfettim biraz yatırım yaptım. Sonra dedimki acaba bu coin ne işe yarıyor teknolojisi neler derken, Steemit'i keşfettim işte bu keşifden sonra çok değerli bilgilere ulaştım youtube üzerinden steemit hakkında çok video izledim ve birazda olsa kavradım.

Yazılar yazdım baktım sadece yazmayla olmayacak insanlar bot denen şeylerden bahsediyordu onları araştırdım bazı botlara para yolladım bazen kar ettim bazen zarar ettim ama hiç bir zaman yılmadım bu benim için yeni bir heyecandı çünkü çok eğleniyordum. En azından üç beş bir şeyler kazanarak harçlığımı çıkartmak güzel oluyordu işte steemit benim hayatımda bunları değiştirdi aileme muhtaç olmadan gelir sağlamayı bana öğretti üniversite hayatımda yaşadığım en iyi tecrübe bence burası ve gelecekte çok daha iyi yerlere gelebileceğime eminim o yüzden steemit gibi bir değerli platformu hafife almamalıyız çünkü gelecekte daha iyi olacağına inanıyorum. Şimdilik bu kadar herkese kolay gelsin.

333.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58949.08
ETH 2306.78
USDT 1.00
SBD 2.47