Stres hakkinda düşüncelerim | [Cointurk 19. Projesi] [@byltc#6132]

in #cointurk7 years ago

Ilk olarak Cointurke ve bu projelerde en küçük katkısı olan insanlara kendi adımdan çok teşekkür ederek onları taktir ettiğimi yazmadan geçemeyeceğim.Bir daha çok sağolun varolun.

Stres insanı öldürür ile başlıyorum.Ne olursa olsun stres girerseniz 1gün fazla kalmayın orada .Şimdi diyeceksiniz bizim yapabileceğimiz birşey yok. Yanlış!

Tamamen sizin kontrol edebileceğiniz birşeydir bu.Şimdi ben şimdiye kadar bir kez bile stres olmadım.Liseden atıldığımda 1gün üzülmüştüm oda kendime değilde neyse) ama en fazla 1 gün yani .Bunun çaresi nedir biliyormusunuz Kafa dağıtmak

Her kes bir şekilde yapar kimisi oyun oynar kimisi spor kimisi kitap okur vs gider böyle en önemli şey budur arkadaşlar siz siz olun stresi kafaya takmayın diyorum.

Kısa ve öz yazmak istedim umarım hoşunuza gitmiştir okuduğunuz için teşekkür ederim.
Cointürk ve kusadası teşekkürler sunuyorum.Bu projelerle bizlere verdiği destek için sağolun varolun...
Bir sonrakı projenin Bitcoin sonu ne olur Patlar mi veya Yine yükselir mi olsa daha değişik fikirler ortaya çıkabilir.Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64572.94
ETH 2630.79
USDT 1.00
SBD 2.82