Sokak Hayvanları hakkında [Cointurk 20. Projesi][@byltc#6132]

in #cointurk6 years ago

Evet arkadaşlar ben köyde yaşıyorum.Ve buralarda sokak hayvanlarına bakış açısı şehirlerdekinden biraz farklıdır.

Şöyle ki burada sokak hayvanları denen bir terim yok nerdeyse.Çünkü buranın kedisi olsun köpeği olsun tamamen farklı.
Kediler mesela sanki insan gibi yemek saatlerini biliyolar kendileri zaman tamam olduğu an kapıda miyovluyo .Hemen yemeği geliyor bu arada yemeği aldımı kaçıyor belkide yavrularına belkide insanın önünüde yemiyolar.Dediğim mahallede kedi olmuyor şehirlerdeki gibi.Çünkü siteler falan yok ancak kapı önlerinde yemek bekliyorlar.Köylerde olay tamamen farklı.

Gelelim önemli meseleye.Köyde kuşlar önemli.Şöyleki kuşlar kışın nerdeyse yemek bulamıyolar.Bunu da sonralardan öğrenmiştim.

Kuşlara ağaclarda bir kap bağladım.İçine su daha çok çekirdek koyuyorum.Akşamın tamamen bom boş oluyor.Geliyolar hepsini yiyolar.Bide bakıyorum istasyon gibi biri gidiyo biri geliyor.
Hemen resmini atlyorum.Umarım bu yazımla faydalı olabilmişimdir.
29134249_2031678123718950_1604210993_n.jpg

Sort:  

güzel fikir tebrikler

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05