Cointurk Haftalık İş Raporu - 08.04.2018

in #cointurk6 years ago (edited)

Cointurk Haftalık İş Raporu - 08.04.2018

Merhabalar, 1 Mart tarihi ile katıldığım kuşadası topluluğu hakkında ve hazırlanan projeler için, o hafta boyunca yaptığım işlemler hakkında kısa bilgileri sunacağım.


1 Nisan - 8 Nisan Tarihleri Arasında Yaptığım İşler.


  • Discord üzerinden sorulan sorular ve yardım istekleri ile ilgilenildi.

  • Kullanıcı sayısını artırmak için yapılan çalışmalarımı Kusadasi 'na gönderdim

  • Cointurk projelerini bilmeyen kullanıcılara, Cointurk projeleri anlatıldı.

  • Facebook ve Whatsapp üzerinden Webmasterlar'a, Steemit ve Cointürk projeleri anlatıldı.

  • Bir çok Webmaster ve Koin forumlarında Steemit ve Cointürk projeleri tanıtıldı.

  • Forumlarda gelen soruları cevapladım.

  • Tanıtım için tavsiye ve anlatım yazıları hazırladım.


Cointurk Discord


Sort:  

Emeğinize sağlık, Kuşadası projelerinin tanıtımı çok önemli, platformda bizlrrin gelişmesi için çabalayan bir proje.

rica ederim

Basarilar

sağolasın

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16