Hobilerim [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Herkese yeniden merhaba. Bu yazımızın konusu yine ben olacak😊. Hobilerim yerine ilgi alanlarım ya da yapmaktan hoşlandığım şeyler demek daha doğru olur benim için. Daha önceki yazımda bahsettiğim gibi felsefe grubu ögretmenliği mezunuyum. Ne kadar nefret etmiş olsam da başlarda daha sonraları severek okuduğum bir bölüm oldu. Grubu diyince hemen açıklayıvereyim sizlere ne demek bu felsefe grubu öğretmenliği?
Arkadaşlar bu bölüm Türkiye eğitim sisteminin en vasıfsız bölümü desem yeridir. Neden diyecek olursanız eğitim sistemimiz düşünmek üzereni yoğrulmuş değil. Tamamen tüketim üzerine yoğunlaştı. Eğer iyi bölümlerde okumak istiyorsanız matematik,fizik gibi sayısal zeka gerektiren bilgileri okuyup hazmetmeniz gerekiyor ülkemizde. Ancak sözel olan bunun gibi bölümler tamamen yanlış önyargılar yüzünden gereken önem verilmediği gözlemleniyor. En büyük önyargılardan biri de bizler için dinsiz yaftalaması olmasıdır. Tam tersine zaman boyunca filozofların büyük çoğunluğu dindar hatta aralarında din adamı olan dahi vardır. Bakın müslüman demiyorum. Hıristiyan, yahudi,budist gibi birçok dine mensup filozof vardır. Ancak son dönem özellikle II. Dünya Savaşından sonra ortaya çıkan varoluşçuluk akımından sonra Nietzsche, Albert Camus ve Jean Paul Sartré gibi birkaç filozofun öne çıkmasıyla bizi böyle nitelendiriyorlar. (Ateiste de Deiste de saygım var). Neyse uzun lafın kısası okuma alışkanlığımı kazandıran bir bölüm oldu böylece. Özellikle tarih, ontolojik ve epistemolojik kitaplari okumayi çok severim. En sevdiğim kitap Albert Camus'un " Yabancı".
images (14).jpeg
Kısaca şöyle anlatılıyor kitap :
Ölümün egemen olduğu bir varlıkın en anlamsız olgularını saçma bir düzensizlik içinde yaşayan bu romanın başkişisi Meursault, bir ismi olmayan bir Yabancıdır. Hazır edebiyat demişken şiir okumayı ve amatörce yazmayı seviyorum.
images (15).jpeg
En sevdiğim şair Hüseyin Nihal Atsız ve en sevdiğim şiiri 'Mutlak Seveceksin'. Allah aşkına şu dizelere bakar mısınız.

Ram ol bana ruhun yeni bir âleme girsin
Yazmış kaderin aşkıma ömrünce esirsin
Aklınla şuurunla hayalinle bilirsin
Mutlak seveceksin beni bundan kaçamazsın...

Kaldı ki Geri Gelen Mektup, Topal Asker, Adsız gibi daha birçok güzel şiiri vardır ve her biri ayrı bi güzelliktedir. Şiddetle tavsiye ederim efendim
. Bunları güfteleyen bir de Grup Volkan var ki 'Bir Nefeslik Ömür' isimli parçayı dinleyin derim.
IMG_20160409_210652.jpg
Bir baska sevdiğim şey ise geometri sorusu çözmeye bayılırım. Bazen canım sıkıldığında otururup bir sayfa yaprak test çözdüğüm olur yani. Oyle de bir rahatsızım 😊

Ayrıca silahlar konusunda çok ilgiliyim. Malum meslekten dolayı. Kullandıgım silah Canik tp-9 ancak smith wesson yani bildiginiz altipatlar bende ayrı bir yeri var.
images (16).jpeg
IMG_20170421_172327.jpg
Boş vakitlerimde sporla da haşır neşir oluyorum. Fitness ve futbolla ilgileniyorum.
IMG-20160919-WA0147.jpg
IMG-20180119-WA0009.jpeg
Arkadaşlarla pes olur okey olur batak olur oynamayı severim yani. Amann yaz yaz sıkıldım 😁 bu yazıdan gelen kazanacı power up yazacağımı ayrıca bildiririm.

Sort:  

Seni yeniden tanımış gibiyim eline sağlık 😁😁

Ahahhahahhaha ya gören de başka birini anlattım sanacak 😂 duymadığın bilmediğin ne vardı da bu kadar şasırdın acaba alicim

Isi gucu goy goy 🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63103.76
ETH 2556.80
USDT 1.00
SBD 2.82