Ben 😱😱 [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba arkadaşlar. Kusadasi bu projede kendimizden bahsetmemizi istemiş. Aslina bakarasaniz ne kendimden bahsetmeyi ne de tanitmayi severim. Ama bu ise giristik bi sekilde ve kusadasi disinda dogru duzgun biz çomezlere dogru duzgun destek veren yok. Simdi konumuza donelim.

20171209_153156.jpg

89 Aralik 18' de Ankara da dunyaya geldim. Universite ogrenimimi Gazi universitesi Felsefe Grubu ogretmeni olarak 2013 yilinda tamamladim. Ogrencilik hayatim boyunca Migros ta satis elemani olarak calistim. Okul bitince vakit kaybetmeden askere gittim.

IMG-20160919-WA0113.jpg

2014 yilinda Denizlide kisa donem j. Er olarak askerligimi tamamladim.

IMG-20160919-WA0148.jpg

Asker donusu sonrasi tekrar eski isime donerek Migrosta mudur yardimcisi olarak gorev yaptim. Yaklasik 6 ay sonra polis okulunu kazandiktan sonra Yozgat Polis Okulunda 8 ay gibi bir egitim aldim. Su an Hatay'da polis memuru olarak gorev yapmaktayim.

IMG-20160909-WA0051.jpg

IMG_20160405_175531.jpg

Yolunuz duserse beklerim.
Kisaca hobilerim, ugraslarima deginecek olursam eger; hasta sekilde kitap okurum. Ozellikle tarih kitaplarina ilgim cok buyuk. Insanlik tarihinden son donem osmanli ya kadar genis bir yelpazede ilgi alanim mevcut.
Eee ogrenciligim felsefe uzerine olunca felsefe pasajlari olsun kitaplari olsun okumayi, tartismayi, dusunce uzerine dusunce uretmeyi severim. Felsefe de ozellikle egzistansiyalistler yani varolus felsefesi beni etkilemistir. Sartre ve Albert Camus'un kitaplari bu yuzden ayri bir yere sahiptir ben de tabii Kierkegaard'i da soylemeden gecemeyecegim.
Amator siirler yazmaktayim arada sirada burada da paylasiyorum.
IMG_20151008_230809.jpg Hasta Gassarayliyim. Onun uzuntusuyle uzuldugum coktur. 'Kazandigina sevinmedik kaybettigine uzuldugumuz kadar.' mottosu hakimdir bende anlayacaginiz. Amator futbol gecmisim var tabi bu kadar seyretmemize oynamamiz da gerekir degil mi?
IMG-20160919-WA0147.jpg
Mevkiim de oyle pek sık rastlanan yer degil. Kaleciyimdir hatta iyi oldugumi da soylerler yani. Isten arta kalan zamanlarda fitnessla ugrasiyorum. Tuk bunlarin disinda bos beles bi insanim iste.
Steemitle tanismam burada gorevli bir baska arkadasim sayesinde oldu. Kendisinin tanitmasi kullanmasi ve ileri seviylere gelmesiyle bu sisteme inancim artti. Oyle ki ripple aldim yatirim yapiyoruz yavas yavas. Kaldi ki bundan once bir balin sistem ya da titan zinciri olarak dusunmekteydim burayi 😊😊 Herkese bol kazanclar diliyorum... Tesekkur ederim.. Unutmadan ''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.'' 😊

Sort:  

Üstadım Allah hayırlısını nasip etsin. Bir ara bende polistim senin gibi. Allah kaza bela vermesin. Burada da bol ek kazançlar olsun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33