Kedili teyze - [Cointurk 20. Projesi] @burcakt

in #cointurk7 years ago

Küçükken mahallemizde kedili teyzemiz vardı. Adını bilmezdim kedili teyze derlerdi
çünkü evinde ve sokakta beslediği birsürü kedisi vardı. Hepsiyle tek tek çocukları gibi
ilgilenir okşar, severdi. Hasta oldukları zaman üzülür bir şekilde tedavi ettirmek için
elinden geleni yapardı.

pamuş mermerde.png

Birkaç kere komşularına "ben öldüğümde bu hayvancıklar ne olacak" derdi, ben de
çocuk aklımla içimden "teyze sen ölüp gidince ne diye düşüneceksin kedileri" diye
düşünürdüm. Kedili teyze Hakkın Rahmetine kavuştuğunda hayvanseverler kedili
teyzenin canlarını sahipsiz bırakmadılar, sahip çıktılar, ilgilendiler.
Şimdi ben baktığım dostlarımla "kedili teyze" olma yolunda ilerlerken daha iyi anlıyorum.
"Ölürken bile sevdiklerini düşünürsün"

pamuş mermer 2.png

Sort:  

Congratulations @burcakt! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Kendi kullanıcınızı ve fotoğrafın size ait olduğunu kanıtlamanız gerekmektedir. Kanıtlamak için discord destek ekibi ile iletişime geçiniz..

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82