Stres ile mücadelem[Cointurk 19. Projesi][Burak akdogan#2864]

in #cointurk6 years ago

Ilk olarak kendimden yani stresli geçen bir eğitim hayatımdan bahsetmek istiyorum.Universite de son senemde 1 dersten dolayı okulum uzuyordu ve yaz okulu almaya karar verdim.Bu ders yüzünden gerçekten stres yaşadım ve ellerimde egzama oluşmaya başlamıştı.Ve bu strese dayalı olan egzamanın tek çözümü dersten geçmem di.Tabiki geçtikten sonra o rahatlık ile egzamadan kurtuldum.
stress_visual-700x325.jpg
Teknolojinin getirmiş olduğu ve kalabalık şehirlerin oluşturmuş olduğu stres ise bambaşka bir şey. Bundan kurtulmanın yolu ise teknolojiden uzak durmak veya biraz tatil yapmak diyebilirim.Öğrencilik hayatında birçok kez stres yaşayabilirsiniz özellikle son senenin ise bu size gerçekten sıkıntı yaşatabilir ve hasta olabilme ihtimaliniz artmaktadır.Bu işin uzmanı olmadığım için çok detaya girmek istemiyorum ancak size tavsiyem eğer stres den uzak durmak istiyorsanız açıp kitap okuyabilir müzik dinleyebilirsiniz ki ben böyle yapmaya çalışıyorum ve buna ek olarak eğer yazı yazmayı seviyorsanız bu size gerçekten iyi gelebilir..

*Bir sonraki Proje tavsiyem, Eğitimin teknoloji üzerindeki etkisi!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00