Nerde O eski Kumbaralar!| [Cointurk 23. Projesi][Burak akdogan#2864]

in #cointurk6 years ago

Gelin size burda olduğum süre zarfında tanıdığım bazı Türk arkadaşlarımdan bahsediyim ki bunlar sadece anlık para çekmek isteyen ve sadece cepleri para olsun isteyen kişiler.
coin-bank-mason-jar-560x392.jpg
Picture From
Yukarıdada yazdığım gibi sadece ufak paraları çeken kişilerden bahsediyorum!Çünkü bu arkadaşlarımın ufak paralar ile hayatını sürdürüceğini düşünüyorum..Oysa bırak paran kalsın değerlensin tıpkı bitcoinde olduğu gibi başını taşlara vurucaklar ancak haberleri yok.. "Buralar eskiden dutluklu şimdi ise Arazi oldu" demek isteyenlerden misin? O zaman iyi dinle steemlerini bitiktir yada power up yap ki sende bir arazi sahibi olasın! Malesef sıcak para herkesin hoşuna gidiyor ve ileriye dönük bir yatırıma sıcak bakılmıyor kısacası strateji namına birşey yok bütün olay ezbere gidiyor yani kazan ve çek! Bunun yerine kazancı biriktirsek veya power up yapsak emin oldun bunun getirisi daha fazla olucak ancak sabır işin içine girince meydan boş kalıyor.. Yaşımın orta yaşlarda olmamasına rağmen öğrendiğim kadarı ile şunları söylemek istiyorum; Eğer ileriye dönük yatırım yapmak istiyorsan ki bunu başaran insanlar şuan zengin kişiler o paranı bitiktir derim.. Harcamasına 5dk bile zaman harcamadığın steem'i power up yap sonra harcıycak dakikaların olmuycak kadar meşgul olucağınızdan eminim çünkü siz paranızı sayıyor olucaksınız..
imzaaaaa.gif

Sort:  

Güzel bir yazı olmuş yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum. Ama günümüz şartlarında kazandığın gibi çekme mecburiyetin de oluyor. Steemit ile ilk tanıştığım gün 1 yıl boyunca kazancımı çekmeyeceğim senin tabirinle arsa sahibi olacağım diye düşünüyordum. Ama gerçek işimi kaybettiğim için bunu ek iş olarak yapamadım ve arsa sahibi olma fırsatını kaçırdım şimdilik. Buradan gelecek kazanca ihtiyacı olmayan arkadaşlara hobi ve yatırım düşüncesiyle sisteme dahil olmalarını tavsiye ederim.

Ya haklısın mecburiyet vs ancak ya burası olmasaydi diyip diğer bir alternatif bakma ihtimalini varsayıcak olursak güzel şeyler olabilmesi mümkün dü =)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60812.47
ETH 2629.76
USDT 1.00
SBD 2.62