Hayatıma birşeyler daha ekleyen Steemit [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Kripto dünyasına ikinci bir adım olarak Steemit ile girdim.Şuan yeni katılmama rağmen yayınlar, oyun incelemeleri yazıyorum ve Steem Gaming Community (steemgc) ile yeni dostluklar edindim.Ordaki arkadaşlara yayınlarının daha iyi ve görsel olarak geliştirmeleri için yardımlarda bulunuyorum.Steemgc'nin Discord kanalında "Yardımcı" tagı ile insanlara yardım etmeye çalışıyorum.
Charitable-Donations-The-Basics-of-Giving.jpg
Şuan için Steemit de daha nasıl değişikler yapsam da bir tık daha ilerlesem diye düşünüyorum ve zaman ile bunun üstesinden de geliceğimi umut ediyorum.

13.Cointurk projesi ile başladığım zaman içersinde bana projelerin Steemit'e daha da yazmam gerektiğini gösterdi ve bende yazmayı bırakmadım.

Şuan etrafımda 4 arkadaşım var ve onunlar ile adım adım düşünerek neler yapıcağımıza karar veriyoruz.Steemit de aslında upvote atmanın ne kadar zor olmadığını da öğrendim çünkü yeni başlayan insanlar eğer Cointurk ailesi ile tanışmazsa gelişmelerinin zor olucağını düşünüyorum.Yeni gelen insanlara destek olun ben bunu burda gayet iyi öğrendim..

ve son olarak şu alıntı ile yazımı bitirmek istiyorum."No one has ever gone poor from giving money" yani "Hiçkimse parasını verdiğinden/paylaştığından dolayı fakir olmaz".

Sort:  

Çok güzel bir yazı olmuş bro ellerine sağlık :)

Çok güzel gerçekten eline sağlık :)

Eline saglik.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00