Bir Zamanlar 23 Nisan [Cointurk 26. Projesi][Burak akdogan#2864]

in #cointurk6 years ago

Selamlar Steemit ve Cointurk Ailesi;
Haydi Gelin sizin ile ilk resmi paylaşıyım (:
Ekran Alıntısı.JPG

Kaç yaşındayım burda bilmiyorum ancak bu anı çok iyi hatırlıyorum, okul evin arkasında olduğu için okula gelmem 5 dk yı almıyordu ve o gün bir acele ile evden çıkmıştık ve kıyafetlerimi giymemiştim bile çünkü geç kalmıştım. O günlerde teknoloji bu kadar gelişmiş değildi.Youtube dan video izliyceksin fln. birşeyler öğreniceksin diye bir dünya yoktu. 23 nisanı okulun bahçesinde kutluyorduk ve herzamanki gibi kaset çalar ile açılan müzikler ile bunu yapıyorduk. O sene Mısır'ı kapsayan bir kampanya gibi bir ödüllü yarışma düzenlenmişti boyama yaparak 23 nisanda sizi Mısır'a götürüyordular tabiki ben kazanamadım o günkü üzüntümden olsa gerek fotograftada gördüğünüz gibi ufak çaplı üzüntü içersindeydim. Facebookta bu resmi ne zaman görsem hatırlarım ve geçen günleri düşünürüm çook şey değişti diyip kendimi teselli ederim..

Şimdiden 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramınızı kutlarım!
imzaaaaa.gif

Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Bi göz gezdirirseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Burak akdogan from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63248.94
ETH 2576.33
USDT 1.00
SBD 2.85