Benim için Sadece Hobi Değil! [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago

Merhabalar, sizlere ne kadar zor olsada yapmaktan keyif aldığım hobim olan seyahatten bahsediceğim.

Ne kadar zor olsada kısmına gelicek olursak eğitim ve avrupada seyahat etmenin zorlukları benim için çok oluyor ve fırsat bulduğum zaman da schengen istemeyen ülkeleri gezmeye çalıştım..Bir yaz arkadaşlar ile çıkıp Arnavutluk, Makedonya, Karadağ gitme fırsatım oldu tabi Bosna Hersekte olduğum için bu zor olmuyor..

27989777_1178389218963090_1994996560_o.jpg
Makedonya - Büyük İskender
“Seyahat etmek özgürlüktür.” diye boşuna dememişler. Yepyeni yerlere gitmek kendinizi keşfetmek için harika bir yoldur. Bunu hobi olarak düşünücek olursak maddiyata dayalı olduğu için bazıları için zor olabiliyor..

27999619_1178389188963093_401125100_o.jpg
a1780f3c313970169aae2495b7aa3d47--macedonia-bulgarian.jpg
Kanion Matka, Makedonya

Gelelim benim için bir sonraki durak olan kuzey yıldızlarına..Olağanüstü renkleri ve ışık şöleni ile hayranlık uyandıran kutup ışıklarını görmek için sabırsızlanıyorum ve umarım oraya olan hedefimde yön değiştirmem ve gezip görülmesi gereken yerlerden olan kuzey yıldızlarına gitmeyi başarabilirim. Hobi olarak edindiğim bu seyahat sevgisi bana birçok şey kazandırdı.. Gezin ki ufkunuz genişlesin ve daha çok yere gidebilme imkanınız oluşsun..Benim için sadece hobi değil diyorum çünkü Hobinizde bazı şeyleri başardığınız zaman diğer bir etap olan tutku, özgürlük ve mutluluk kazanıyorsunuz...

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Sort:  

Çok güzel bir yazi olmus hocsm tebrikler

good job :)

elinize sağlık güzel post

Congratulations @burakakdogan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
You published 4 posts in one day
You published a post every day of the week

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63101.67
ETH 2588.03
USDT 1.00
SBD 2.74