Steemit İle Hayat [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

İlk başlamam arkadaşım sebep olmuştu daha önce ki projede.

Hayatıma çok etkisi olduğunu söyleyebilirim. Sonuçta bir üniversite öğrencisiyim ve ailemden bir gelir almadan çalışarak okuyorum bana çok katkısı oldu. Öncelikle para konunda çok iyi geldi. Ev kiramı ve ev ihtiyaçlarımı buradan karşılıyorum. 5 yıldır arkadaşımın yanına gidemiyordum burada ki kazancımın bir kısmıyla arkadaşımı ziyaret etme fırsatım oldu ki şuan yanımda kendisi :)

Yani sanırım benim için en önemlisi ailemi sıkmadan burada ki gelirimle okuyabilmem. İmkan olmadıktan sonra okumanın pek bir anlamı yok. Hep önüne bir engel geliyor para olmadıktan sonra. Ve çoğu kripto para öğrendim ne şekilde nasıl kullanıldığını ve madencilikle ilgili çılgın bilgiler edindim.

Benim ilgimi en çok çeken ise fotoğraf paylaşımları ve çizimler. Bende yeni açılan kafelere veya mekanlara logo tasarlayarak ve duvarlarına görüntü açısından güzel bir çizim yaparak geçimimi sağlıyordum. Buradada paylaşma şansı ve bunuda burada paraya çevirebilme şansını yakaladım. Bir öğrenci açısından en önemli şeylerden bir tanesi paradır ve bu yüzden iyi ki hayatıma girmiş, iyi ki varsın STEEMİT.

Okuduğunuz için müteşekkirim... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56500.57
ETH 2341.32
USDT 1.00
SBD 2.33