Kendiniz İçin Yapacağınız En İyi Şey Bir Hobi Edinmek- Cointurk 14. ProjesisteemCreated with Sketch.

in #cointurk7 years ago

Kendiniz için yapacağınız en iyi şey bir hobi edinmek demişken aslında bunu önce kendimden başlayarak söylemek istiyorum. Sanırım kendime yaptığım en büyük iyilik buydu. Belki de annemin ben çok küçükken elime verdiği boyama kitapları fırçalar ve boyalar da olmuş olabilir. Kime nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum bu konuda ama benim için kurtarıcı olduğunu söyleyebilirim. Resim yapmak benim için birçok kez gerçekten takıtıya da dönüştü. Bu yüzden belki de onu hiçbir zaman profesyonel bir işe çevirmedim yada onunla ilgili teknik anlamda şeyler öğrenebileceğim bir okula gitmedim. Başka alanlara yöneldim ama yine de çizim yapmayı bırakmadım. Çünkü onun sorumluluklara bağlanması bnei rahatsız ediyor. Resim yapmak benim için resim yapmak ve başlı başına bir mululuk ve haz alma kaynağı. Dolayısıyla başka birinin önüme getireceği kurallardan uzak tuttum ve tutmaya çalışıyorum. Arkadaş çevremde resimle ilgilenen pek kimse yok ve bu mesele benim için başkaları ile konuşulabilecek bir şey olmadı çoğu kez. Daha bana özzel ve bana ait bir şey bu yüzden kurtarıcı oluyor. Bir şeyler ters giderse ya da o gün neyle uğraşmış olursam olayım resmin başına oturduğumda birçok şeyi unutuyorum. Psikoloji son sısnıf öğrencisiyim ve okulumuzda ufak bir atölye var. Dersten çıkıp birçok kez soluğu orda alıyorum denebilir. Bu bulunduğum okulda mutlu olmadığımı ya da okuduğum bölümü sevmememle alakalı değil ki okuduğum bölümü de gerçekten seviyorum. Sadece resim yapmak benim için herkesten ayrı tuttuğum bir yerde. Bu yüzden bu zevkle benim arama her hangi bir teknik bile giremiyor. Sanırım beni özgürleştiren de biraz bu.
Herkesin böyle saklaacak bir yeri olması gerektiğine inanıyorum bu insanı daha güçlü yapıyor.

WhatsApp Image 2018-02-12 at 00.44.10.jpeg

Bu projeden elde ettiğim kazancı power-up yapacağım.

Sort:  

tablolarını daha sık paylaş bizlerle lütfen :)

Congratulations @blanchefleurart! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @blanchefleurart! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62755.94
ETH 2446.28
USDT 1.00
SBD 2.66