Bitcoin Nedir ? Genel Bilgilendirme [Cointurk 8. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Bitcoin 2008 yılında projesi oluşturulup 2009 yılında duyurulan sanal bir para birimidir. İlk çıktığı zamanlarda 1 dolar karşılığında 1,309BTC alınıyordu , 2010 yılında dünyanın ilk bitcoin piyasası kuruldu .

Ben ilk duydugum zamanlar 2014 yılında 1 BTC = 800 TL idi ozamanlar çok bilgim ve riske atıcak param olmadığı için satın alıp kenara koymamıştım ama bi program alımı için işlem yapmıştım. ozamanlar 1000 1500 liralara kadar yükseldiğinde her an patlayabilir düşüncesi vardı . Şuanki değeri 1 BTC - 46500 TL ediyor , keşke ozaman alıp kenara koysaydım demeden edemiyorum :)

BTC şu son dönem en populer oldugu zamanları yaşıyor bilmeyen herkes tarafından duyulmaya başlandı İnternet haberlerinde TV lerde hatta dizi ve televizyon programlarında bile ismine yer verilmekte. Oldukça fazla yatırım aldığı için fiyatı sabit olmasının mümkün olmadığı görülmekte . Hiç bir bilgisi olmadan bazı Btc borsa sitelerini takip eden birisi yatırım kararı verebilir. 25 lirası olan biri bile şuan yatırım yapabilir. son dönemdeki artış gibi şuanda böyle büyük bir artışın yaşancağını şahsi olarak düşünmesemde ilerleyen yıllarda BTC fiyatının 100bin dolar a kadar çıkacağını söyleyen yazıya kalem alan çok fazla analizci var .

BTC nin fiyat grafiğini ekliyorum nasıl bir artış yaşadağını daha kolay anlayacaksınız :)

Oyüzden kenarda duran kaybettiğinizde sizi çok üzmeyecek bir miktar paranızı BTC'ye yatırmanızı tavsiye ederim . İlerleyen yıllarda belki yatırdığınız para size ev , araba satın aldırabilir :)

Sort:  

ilerde keşke dememek için şimdiden ihtiyacımız olmayan para ile dalmak gerek.

kesinlikle küçükte olsa kenarda durması lazım BTC :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66930.79
ETH 3268.09
USDT 1.00
SBD 2.64