Steemit Hikayem...[Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

ziHIiGAv.jpg

Merhaba, ben Aras. 1990 Yılında İzmir de doğdum. Üniversite eğitimimi Uludağ Üniversitesi İktisat bölümü mezunuyum. Bitcoin ve alt coinler ile uzun zamandır uğraşıyorum. Kendimi geliştirme ve yatırım yapmaya çalışıyorum. 2017 yılının mart ayında bitcoin ile ilk tanışmamı yaşadım ve o zamandan beri sürekli bir bilgi edinme içerisindeyim. Neredeyse 1 yıl olmasına rağmen hala bir şeyler öğrenmekteyim. Bitcoin ve altcoinler hayatım oldu diyebilirim.

Steemit platformuna bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine katıldım. Buradan ona da çok teşekkür ederim @mrtt. Bana bitcoin kazanabileceğimi ve kazanırken bilgi edinebileceğim bir site olduğunu söyledi. Bundan önce bana çok yardımcı olduğu için ona güvenerek bu siteye giriş yaptım. Yaptığımdan beri çok fazla makale okudum ve bunların çoğu çok güzel makaleler. Bu makaleler gerek Türkçe gerek İngilizce oldu. Aynı zamanda @kusadasi projelerinden bahsetti pek makale yazmaz iken sizin projelerinizin yararlı olmasından dolayı katılmaya başladım. Sizinle daha iyi günlere gitmek dileğiyle.

Power up sıkıntısı olduğu için ve bu konuda sıkıntı ceken arkadaşlardan biri olan @mrtt arkadaşıma buradan gelecek gelirleri power up alması adına vericeğim ve upvote atarak insanlara destek olması acısından da iyi olacağını düşünüyorum.

Steemit geleceğinde bütün Türk arkadaşların birbirini desteklediği bir platform olması dileğiyle. Başta @kusadasi @mrtt olmak üzeri bu projelerde emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Sort:  

Bu güzel düşüncelerin için teşekkür ederim kardeşim :)

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly – Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66053.97
ETH 3448.72
USDT 1.00
SBD 2.67