Gezmek Görmek Kadar Güzel Bir şey Var Mı? [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Geçen hafta yazdığım yazımda biraz kendimden bahsetmiştim, bu seferde hobilerimden bahsetmek istiyorum. 28 yaşındayım ve düzenli bir işim var diyebilirim. Bunun yanı sıra gezmeyi ve gezdiğim yerlerin fotoğrafını çekmeyi çok seviyorum. En büyük hobim bunlar diyebilirim. Fırsat buldukça Türkiye içi veya dışı yerlere gitmeyi seviyorum. Yeni yerler kültürler öğrendikçe mutlu olan bir insanım diyebilirim.

2016 yılında elimde biriktirdiğim para ile Kıbrıs'a gittim. Deniz suyunu seven bir insan olarak aşık oldum diyebilirim. Sonuçta nereye baksam deniz. Kıbrısta 4 gün boyunca Gazimağusa da kaldım. Bu 4 gün boyunca denize girdim ve 14. yüzyıldan kalma Othello Kulesini, Canbulat Müzesini, Lala Mustafa Paşa Camii, Mağusa Surlarını, Rum Klisesini ve Namık Kemalin Zindanı'nı gezdim. Buralarda çeşitli geçmişten kalma antik eşyalarda bulunmaktaydı. Hatta öyle ki Klise'yi Camii bile çevirmişlerdi. Sizinle surlar üzerinden çektiğim fotoğrafı paylaşmaktan gurur duyarım :)

15170994_10210482683079832_1320194746392752981_n.jpg

Gezmeyi çok seven bir birey olarak en çok sevdiğim şey diyebilirim. Daha çok yeri gezmek tabi ki hayalim. Sizde tatil yeri arıyorsanız, Kıbrıs ta güzel uygun oteller bulunmaktadır.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65688.41
ETH 3444.44
USDT 1.00
SBD 2.64