kripto paranın faydalar[Cointurk 27. Projesi][bircan #1904]

in #cointurk6 years ago

)

Günümüzün yeni para birimi kripto para birimi aynı zamanda yatırım aracı olarak kullanılmaya başlanmıştır. geleceği nasıldır ve nasıl şekil alır zamanla göreceğiz. ülkemizde yeni yeni yatırım amaçlı olarak kullanılıyor.
önemli olan piyasadaki bu kadar kripto paraların hangilerinin işlem göreceği diye düşünüyorum.
bir çok kripto paranın da balon olduğu çok geçmeden meydana çıkacaktır. bazı ülkeler kripto paralarını kullanmaya başlamıştır

Kripto Para Bitcoin’i Resmi Olarak Kullanan 10 Ülke

  • Amerika Birleşik Devletleri
  • Danimarka
  • Finlandiya
  • İsveç
  • GüneyKore
  • Kanada
  • Hollanda
  • Birleşik Kraliyet
  • Avustralya

Yanıltıcı ödeme bilgileri ve kimlik avı
Ödeme noktasının hacklenmesi
Kullanıcı adresi hatası
Cüzdan dosyasının kaybolması
Kullanıcı adresi sahtekarlığı gibi bazı problemlerde gün yüzüne çıkmaktadır.

Sort:  

İleride daha da değerleneceğini düşünüyorum, bu konuda çok dikkatli olmakta fayda var

katılıyorum

This post has received a 1.06 % upvote from @drotto thanks to: @bircan.

Sancılı da olsa dijital paralar kaçınılmaz son:)

öyle tabi ki :)

This post has received a 16.87% upvote from @aksdwi thanks to: @bircan.

Güzel bir paylaşım olmuş. Upvote attım. Aynı projeye ben de katıldım , dilerseniz destek verebilirsiniz :)
https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/kripto-paralarin-faydalari-riskleri-ve-duenyadaki-kullanimi-cointurk-27-projesi-berhanktpgl-3082

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68147.96
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.66