İşler Güçler

in #cointurk6 years ago

Merhaba, bu günümüz çok hızlı geçti :) sabahtan iş için yol çıktık ve ancak eve döndük. İzmir Ayakkabı Fuarına gittik

Fuar binasını uzaktan görmüştüm gitmek bu güne nasipmiş :)
bina ve fuar alanı İzmir'e yakışmış.

ziyaretçi kartlarımızı alıp içeriye girdik . çok firma göremedim ayakkabı fuarını sönük ve ruhsuz buldum. Üst katta moda fuarı varmış gelmişken girelim dedik iyi de yapmışız gözümüz gönlümüz açıldı
Renk renk kumaşlar, ışıl ışıl örnek kıyafetler, kesim makineleri, farklı boy ve model dikiş makineleri :) içeride fotoğraf çekemedim. moda fuarı yanında beton fuarı varmış :) gelmişken gezelim dedik ve ziyaretçi kartlarımızı alıp girdik içeri
hayatım da gördüğüm ilk beton fuarı :) tabi beni benden almıştı.
içerisi dev makinelerle doluydu bir an kendimi belgesel kanalların da sandım :) gıcır gıcır beton mikserleri, taşıma makineleri hayranlıkla dolaştık. ayakkabı fuarı sonrası burası çok elit geldi ürünler ve katılımcılar çok şıktı :)

Tabi ki favorim parlayan mikser :) milli spor iş makinelerini izlemek diyorlardı haklı çıktılar :)

kaynak : görseller 2018 beton fuarı

Sort:  

This post has received a 2.61 % upvote from @drotto thanks to: @bircan.

harika görünüyor bende yeni fuarı görmek istiyordum hep ,sayenizde fragman oldu.
zevklerimiz de aynıymış doğrusu yapı işlerini de gezmeyi çok severim

Tavsiye ederim :)

parlayan mikseri izlemek isterdim ee ne de olsa ata sporumuz öyle değil mi🙆‍♀️

Kesinlike :))

This post has received a 21.74% upvote from @aksdwi thanks to: @bircan.

Alemsin😀

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56159.14
ETH 2370.54
USDT 1.00
SBD 2.30