23 Nisan ve çocukluğum [Cointurk 26.Projesi] [bircan #1904]

in #cointurk6 years ago (edited)

çocukluğumdan hatırladım 23 nisan kutlaması; Hüseyin Avni Ateşoğlu İlköğretim Okulu'da geçti .bu okulun eski ismi 100 yıl ilk okuluydu hey gidi günler

öğretmenimiz çok iyi bir eğitimciydi genelde bizim sınıf her program da görev alırdık :)
okulun ilk piyesini öğretmenimiz sayesinde biz oynamıştık. O günlerden elimde pek fotoğraf kalmadı (1984)
Şimdi evim bir ilk okulun tam yanında şu an bile 23 nisan bayramı için provalar yapılıyor ve ne kadar şanslı bir nesil olduklarının farkında değiller. Bizler köstüm için parayı toplayamadığımız için en azami masrafla kostüm ayarlıyorduk
benim çocukluğumun 23 nisanı ciddi bir koşmaca ve heyecan içinde olmuştur. yazımı hazırlarken yine o günlere döndüm . Tüm sınıf arkadaşlarım tek tek gözümün önünden geçiyor,ne çok özlemişim o günleri.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı tüm çocuklarımıza ve bizlere kutlu olsun

kaynak: görseller

Sort:  

çok doğru söylemişsiniz Bircan hanım ben de 2000lerin başlarında öğrenciyken maddi şartları hocalarımız çok önümüze sürerdi, bayramın çocukların olduğunu unuturdu bazıları oyunlar oynayacağımız yerde askeri düzenle törenlerde itile kakıla birşeyler yaptırılırdı.
Hem tören, hem oyun gerekli sonuçta bayramımız bugün. Şuanda da bizim bahçede provalar yapılıyor, halk oyunları, parkur oyunları, kaşıkla yumurta taşımalar, halat çekmeler, çuval yarışları... :) böyle güzel bence.

:) dimi ,böyle güzel

Hepimizin çocukluğunun en güzel anıları arasında 23 Nisan var.Her birimiz ayrı duygularla kutlamışız.😊

dönemin ruhu 23 nisan çocuklarıyız :)

yazına sağlık,güzel bir paylaşım olmuş

teşekkürler guzum :)

This post has received a 2.29 % upvote from @drotto thanks to: @bircan.

Bizim de 23 nisanlarımız hep soğuk geçerdi donardık. Ama etkinliklerimiz çok güzel olurdu. Ben de paylaşım yapacağım çok güzel anılarım var🤗

sabırsızlıkla bekliyorum :)

This post has received a 13.49% upvote from @aksdwi thanks to: @bircan.

Harika bir paylaşım:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66989.78
ETH 3524.32
USDT 1.00
SBD 2.69